All I have to do is… dream

無論要作甚麼事情也好, 我就是喜歡一氣呵成.

最怕中途要停停等等, 甚至要暫擱一段時日才可以繼續, 那我就情願甚麼也未有開始.

所以, 如果我想開展一樣新計劃, 我一定會檢視自己有沒有充裕的時間, 有沒有一直到底的精神和心力.

今年, 我終於有幾個月可以放下書本, 想起了有很多很多的事情, 都是一直想做而未有去做...

我很想去哈爾濱看雪節~~ 
(其實, 自從某一個農曆新年到青島旅行, 我曾發誓: 以後都不會再到寒天雪地的地方!! 可是, 就只有哈爾濱, 能令我甘願去犯一次險.) 8)

我要正正式式去學攝影~~ 
(當年, 當買下我人生第一部單鏡反光相機時, 就曾經立定決心要學有所成, 夢想早日可以到非洲去拍獅子, 因為那時還是用膠卷拍攝, 絕對不能有失啊!)

我要整理我的舊照片~~ 
(到了今時今日, 我的畢業照還未能整理妥善, 連一張照片都未有沖印出來... 而且, 我還要為以前的舊照片數碼化, 工程很浩大啊!)

我希望可以重建我的菜園~~ 
(守護剛發芽的植物, 一直到花開果實落, 真的很有滿足感!)

我要編毛衣~~ 
(好多年喲! 都沒有編過毛衣了.)

可是, 現在只剩下個多月的時間, 之後應該又要開始苦讀了.

最可恨哪~~ 就是一直念呀念﹑考呀考﹑等呀等, 也不曉得何時才告一段落, 真的很磨人耶.

Posted on 13/11/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 8 則迴響.

  1. 0華~你好勁呀~
    我都覺得要做決定既一件事~
    真係要好多時間呀~

    我呢~都未諗到去做D咩呀~哈哈~
    我真係太懶啦~HEHE~~

    哈哈~好想睇下你家既菜園~哈哈~唔知係咩樣0架呢??

    勁咩吖…
    咩都係得個「諗」之嘛…
    好多嘢都諗咗好多年想做o架喇,
    不過讀起書上黎,
    d時間真係無鬼哂,
    咪諗吓一年,
    諗吓又一年囉,
    就黎可以學「無間道」tim喇.

    妳快d plan吓做大少奶啦!
    XDXDXDXD

    我個菜園…
    唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    C

  2. 你有咁多野想做, 得返個零月邊夠時間呀???
    咁點呀???

    唉….
    所以咪唯有繼續發吓夢囉….

    大project就唔駛諗lu,
    希望少少哋做到少少嘢先,
    快d快d考哂試囉.

    C

  3. 係呀..我同你都一樣,想做一樣野…係要一氣呵成..唔想中途停下來

    哈濔濱真係好凍喎..但我唸個景真係會好靚:)

    而我呢..呢一刻就想每日都努力運動啦..好想減磅成功^^

    下一年呢..想自己一個人去旅行(自由行)..不過未唸到去邊(應該會揀台灣或日本)..就係想試o下一個人去旅行既感覺係點,係咪真係好free先^^

    真係好~~
    我覺得一氣呵成咁去做一樣嘢,
    係無咁易半途而廢o架!

    哈爾濱真係好靚,
    因為有d似俄羅斯,
    不過如果俾我冬天去俄羅斯,
    我一定會凍死…

    喂~~~
    妳唔係肥咕喎…
    又高又瘦,
    仲減咩呀?

    自由行真係好free o架,
    可以感受到好多人都忽略咗嘅嘢,
    第一次就一定要揀治安良好嘅地方呀!

    C

  4. 喂, 如果你真係去學攝影, 叫埋我丫, 我都想拎部 slr 去呀.

    好呀~~
    不過真係唔知要等到幾時喎…

    妳諗住用菲林機學呀?
    咪好重皮?

    C

  5. 咩少奶呀~有排都唔會啦~

    哈哈~3年又3年,3年又再3年~呵呵~~

    咁所以咪就係要plan囉,
    妳睇我,
    諗咗咁多年,
    咪又係未成事…
    XDXDXDXD

    C

  6. 但係我無 dslr 喎, 買部咪仲重皮?

    咦?
    妳唔係買咗一部俾豬爸嘅咩?

    C

  7. “菜園".. 我都好期待碞!! 我以前都種過田的~ 收成時的成功感真係好正!!!

    收成果時真係好滿足~~

    不過呢…
    我家天台真係可以媲美沙漠,
    果種暴曬風乾程度,
    絕對可以種咩死咩…
    T.T

    C

  8. 哈, 無呀, 豬爸都唔鍾意影相. 佢 lur 我地買 nokia 部n95 比佢咋. 唔係相機黎架.

    我記得果時妳話會買d40x,
    後來都有見妳話買咗嘢送俾豬爸,
    仲以為係相機tim.

    哈哈~~
    唔緊要,
    我都有部f601,
    係唔捨得買菲林之嘛…
    :mrgreen:

    C

發表迴響

