Kiki.花門.會

Kiki小姐, 幸會啊~~

其實呀, 真係俾妳平時d相呃咗喇, 妳根本就無妳講到咁細粒, 而且, 臉蛋都無咁大喎... 妳都係掉咗部相機去啦! 😆

同妳傾計真係好開心o架~~ 妳可以感染到身邊嘅人, 如沐春風, 唔怪得妳會有咁多好朋友啦, 大少真識揀!

仲有就係, 妳令我感動呀!

因為, 我哋傾傾吓, 妳都會兜番黎問我花門爸嘅現況, 我真係無諗過我哋會講呢d嘢o架~~

妳真係好sweet呢~~ 😳

Posted on 08/11/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 12 則迴響.

  1. 哈哈~你咁講我都唔知打咩好添~
    我LEE D綽號係"大面1號"喎~哈哈~

    我都好開心見到你呀~
    我頭頭覺得你係好斯文果D
    重以為我既不停講野會嚇親你添~~

    下次再約出0黎食飯~
    傾餐飽~HEHE

    吓???
    咁我咪係「大面0.5號」?

    妳… 而家即係話我唔斯文啦?!
    我… 未試過俾人話唔斯文咕喎,

    好嘢~~~~~

    嘩~~
    有得同妳去勁食!

    C

  2. 咁你比起我又真係好似斯文D既~呵呵~~

    唔係卦~LEE D野唔可以亂認0架喎~你真係~HEHE

    Hahahaha~~
    衰嘢吖~~

    咁我塊面真係無論上鏡定真人都係好大嘛…
    😦

    C

  3. 網友見面?

    係呀~~
    我同kiki喺虛擬世界傾咗超過2年計o架喇,
    都係第一次見.
    😳

    C

  4. 好鬼鐘意你話講果句"虛擬世界"傾計~哈哈~

    嘻嘻~~
    咁妳果時「虛擬」我係點樣o架?

    C

  5. Just 路過…

    哈哈哈~~
    有咩?
    果陣唔見妳喎…
    😛

    C

  6. 你呀~
    講真我覺得都係斯文果D呀~~
    你文采咁鬼好~哈哈~

    真係一個MISS呀~哈哈~~

    文采??
    我個肚都無墨水,
    何來文采呀?
    咪笑大人哋個口啦…
    😛

    C

  7. 你地出去又唔約埋我~~~~

    你地知我宜家幾得閒架啦…..

    哈哈~~
    我同佢做小買賣之嘛,
    見一見就散,
    搵埋妳咪盞俾妳鬧…

    p.s. 我唔覺妳得閒喎, 妳都有好多嘢攪咁.

    C

  8. 係呀.. ki妹又真係好鬼攪野..同佢傾多兩句真係唔知自己行左去邊..開心番晒來呀!!! heheeeee

    哈哈哈~~~
    好彩我果晚同佢係企定定咁傾啫,
    唔係就真係大件事囉!
    hohohoho~~

    C

  9. 0下~文采唔0岩咩??死啦~

    0華~我覺得你地講到我係歡樂小姐咁~HEHE~(其實我係多野講多D JET ~~ HEHE!)

    花 : 唔係有咩大件事呀~呵呵~~

    嘩!!!
    Baby, give me FIVE la!
    我尋晚真係想講呢個term o架!
    歡樂小姐~~
    XDXDXDXD

    Well,
    文采係啱,
    只不過我無啫.

    咩大件事?
    :mrgreen:

    C

  10. 嘩..好開心喎..
    我都未見過Kiki..
    係咪好靚女架^o^

    妳未見過真人,
    睇住相先啦~~
    睇相呢,
    只係塊面好似大咗一個圈之嘛.
    ^^"

    C

  11. 我好忙? 無啦, 男友要返工喇….我又無乜工要見.

    😛
    見妳好似日日都有嘢攪嘛…

    C

  12. JOEY : 靚呢就無份~不過面大呢就我認第2,都無人認第1 0架啦~呵呵~~

    花 : 真係??我真係歡樂小姐~~OH~NO~~~~~~~~~

    0華~你咁都話無文采~
    你睇我果D~句句口語~呵呵~~

    no咩呀?
    以前d歡樂小姐都係靚果d先做到o架!

    白話文都=\=文采喎…

    C

發表迴響

