過黎你果度

星期日, 又係喺屋企做「鐘點」的好日子, 知道b哥一家4口會返黎探花門爸, 就諗住confirm吓佢哋食唔食晚飯, 因為要買餸嘛.

點知電話一接通, 就聽到...

b妹: (好可憐的語調) 我真係會過黎你果度o架~~
花門: 吓? 妳講咩呀? 妳知唔知我係邊個呀?
b妹: 哦? 哦~~ 妳係花門姑姐.
花門: 咪係囉... 妳都未知我係邊個, 就話黎我度, 乜妳想黎姑姐度咩?
b妹: 唔係呀, 我話去嫲嫲度咋! (再一次, 好可憐的語調)我好想去嫲嫲度呀~~
花門: 唔~~ 妳好想探爺爺哩~~ 咁妳着好衫未呀?
b妹: 着咗啦... (茫然地) 不過, 我唔知媽媽駛唔駛我換衫喎.
花門: 咁鞋仔呢?
b妹: 未呀... (又可憐過) 我唔知幾時先可以去嫲嫲度喇.
花門: 咁而家爸爸媽媽得唔得閒呀?
b妹: 佢哋應該都無咩嘢做啦. 
花門: 咁妳是但搵一個聽電話吖, 等姑姐同佢哋講啦, 好唔好呀?
b妹: ... ...

(過咗一陣, 我就開始聽到抖氣聲, 又聽到b妹話: 「咦? 媽媽唔喺度嘅?」 )

花門: 哈哈~~ b妹, 妳做緊咩呀?
b妹: 咔咔咔~~ 我唔見咗媽媽呀~~ 哈哈哈~~~
吖! 喺度喇, 媽媽~~ 妳同姑姐講電話啦~~

Posted on 04/11/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 佢好攪笑!

    係呀~~
    喺屋企搵媽媽聽電話,
    都可以走到抖哂大氣,
    唔知嘅,
    真係以為佢屋企有幾千尺呀!
    XDXDXDXD

    C

  2. 哈哈.. 我覺得b妹好cute呀!!! hahaa~~~

    係呀~~
    雖然佢越黎越唔似女仔,
    但就真係越黎越可愛o架!

    C

  3. 咩事呀??? 咁混亂嘅…

    邊度唔明呀?
    都唔係好亂咋嘛?!
    😛

    C

  4. 哈哈~呀B真係好攪笑~
    你睇下做小朋友幾天真~真係好呀

    今次係b妹喎~~

    係呀,
    佢果一刻嘅煩惱,
    就係想快d去嫲嫲度探爺爺之嘛~~
    XDXDXD

    C

發表迴響

