兩兄妹:兩種態度

飽飯過後, 我入咗去廚房洗碗, 但都聽到b哥b妹同花門姊玩到好開心.

b哥:  姑姐, 我哋玩捉迷藏咯~~
花門姊: 好~~ 不過等埋花門姑姐先玩啦.
b哥:  但係花門姑姐仲洗緊碗喎...
花門姊: 唔係啦, 啱啱洗完啦, 佢行咗入房喇.

b哥b妹即刻走埋黎我度, 叫我一齊玩.

花門: (玩佢哋) 我唔會玩o架喇, 都唔好玩嘅.

之後我同佢哋一齊行番出廳, 佢想話番俾花門姊知...

點知, 原來花門姊趁頭先b哥b妹行開咗, 已經一早匿埋lu.

兩隻小鬼就好開心咁周圍搵, 搵呀搵...

當佢哋一前(哥)一後(妹)咁企喺一個落住布簾嘅房面前, 正猶豫緊好唔好行入去, (因為佢哋怕黑, 平時都唔係好敢行入去) 花門姊就揭開塊布簾嘞.

b妹: 哈哈哈~~ 姑姐喺呢度呀~~ 哈哈哈~~~
b哥: 嘩! 妳咁茅嘅?! 都未話開始... 

b哥一路講, 一路急急腳走入房, b妹又即刻跟住佢哥哥.

只見b哥一入到房, 就伏喺張牀度, 一直嘩啦嘩啦咁講嘢, 而b妹就挨喺牀頭, 好開心咁望住佢哥哥.

花門: 妹妹, 哥哥做咩呀?
b妹: 哈哈~~ 我都唔知呀.
花門: 哥哥係喺俾花門姊嚇親, 好驚呀?
b哥: (搶白) 我邊有驚呀! 係佢茅之嘛! 人哋都未話開始! 

b哥一直都伏喺度, 講嘅時候仲撐起隻腳, 好似想我走咁.

花門: 但係你頭先明明玩得好開心咕喎... 妹妹都笑啦~~
b妹: 係呀~~ 好好玩呀~~
b哥: 總之佢係茅啦! 我唔同佢玩喇!

結果, 都係要花門嫂入黎輔導佢, 而b妹就一直跟住佢哥哥, 不離不棄.

Posted on 04/11/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 7 則迴響.

  1. 哈哈~B哥真係好天真~
    佢地兩個真係好好感情呀~

    花門姊: 妹妹, 哥哥係咪驚呀?
    b妹: 唔係呀…
    花門姊: 妳幫住哥哥嘅.

    佢哋真係幾好感情o架~~ (唔嗌交果陣)

    🙂

    C

  2. 係囉..好好感情呀..
    有d似我既表哥&表妹(兩兄妹)..
    由細到大都好好感情..阿哥去到邊,個妹就跟住阿哥..到而家大個左,都係一樣架.
    (ps:佢地相距10歲架^^)

    爭10年都咁friend,
    又真係好難得呀!
    唔知阿哥有女朋友時,
    做妹妹嘅會唔會呷醋呢?
    😛

    C

  3. 後尾b哥仲有無嬲呀???

    b哥: 我邊有驚呀? 我無嬲喎! 係(花門姊)姑姐茅!
    😛

    哈哈~~
    之後,
    咪又走去同(花門姊)姑姐講:
    我哋玩多一次捉迷藏咯~~
    😆

    C

  4. Kakakaka, 小朋友就係咁架喇…

    🙂

    C

  5. 佢兩兄妹又真係幾好感情喎. 哈哈, 好可愛呀~~~~~~~~~~~~

    有時真係唔抵得b妹o架,
    幫哥哥幫到不分青紅皂白.
    XDXDXDXD

    C

  6. 但係我好恨有個咁既妹 / 哥幫我呀.
    =)

    妳細佬唔幫妳o架咩?
    黑帶教官喎~~
    8)

    C

  7. 教官….好威嚴呀個名~~~ 等我話佢知先.

    佢都幫, 不過唔會好似b 妹咁囉, “唔係呀…" 咁. 嘻嘻.

    哈哈~~
    唔好俾佢搵我喎!

    喂~~
    做人唔可以不分青紅皂白o架喎,
    咁樣會變成害,
    真正愛護一個人唔係咁o架.

    C

發表迴響

