奇妙是

假如, 願意花心思數算一下, 或許就能領悟到, 曾經發生過在自己身上的大大小小的奇妙事情, 真的可以配合得叫人無法言語.

如果, 我要到今年才畢業...

這幾天驟來的冷風怪雨, 一定會把我這個緊張兮兮的人, 弄得憂心忡忡: 擔心會拍不成照片; 就算到時候雨停了, 又怕陽光不現, 照片拍出來也不理想; 想呀想呀, 就連覺也睡不穩, 即使每天塗再名貴的保養品, 也喚不回飽滿的神氣; 於是, 就更加憂心了. 

要是我今年才畢業... 

縱使我如何不怕五雷轟頂, 獨排眾議, 硬要把花門爸拉回學校去拍照, 說到底, 我自己也實在不忍心, 要他苦著臉被拍下倦容, 永久存照.

假如我天資聰敏...

那麼, 即使準備考試的期間, 分了時間去醫院跑跑腿, (當然, 那只是藉口.) 我也可以考取好成績, 然後再下一城, 報考最後一份試卷亦迎刃有餘. 

現在, 就是因為當天考得不理想, 我沒有失落, 相反, 我感覺良好! 

因為我不用煩惱究竟要不要報考, 而剩下來的日子, 我可以有更多時間﹑心力去當跑腿了.

≡  ≡  ≡  ≡  ≡  ≡  ≡  ≡  ≡  

當然, 最奇妙的還是, 原來連醫生都說花門爸的病情非同小可, 最後, 都可以出院回家嘍.

朋友們, 別光坐着看, 儘管數一數, 自己有多少奇妙的體驗吧~~

Posted on 02/11/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 點都好,最緊要珍惜身邊既野~珍惜身邊既事~咁就得0架啦~HEHE

    係呀~~
    唔係「理所當然」o架~~
    所以,
    我會睇半杯水 – 係滿咗一半,
    感恩多d,
    個人都會開心d.

    C

  2. 唓!!! 邊有得咁講架啫, 好多野都係整定架啦…

    我夠話如果我未結婚, 有好多野都仲可以做啦… Kakaka…

    奇妙係 – 我知道妳係會咁反應. 🙂

    係o架~~
    如果妳仲未結婚,
    妳真係有好多其他嘢可以做,
    如果妳仲未結婚,
    果時有d嘢都未必會發生,
    不過咁喎,
    妳而家擁有嘅幸福,
    如果妳未結婚,
    又未必可以同時擁有喎…

    仲有,
    妳大婚果日,
    個天幾靚~~
    今年10月,
    妳記唔記得有幾多日咁好天呀?!
    :mrgreen:

    C

  3. 做乜咁感觸….

    Well…
    我係感恩喎~~
    唔係感觸.
    heehee~~

    C

  4. 我唔知舊年10月結婚嗰日個天有幾靚, 我只係知道熱到屎, 攪到我pat頭髮…………………………………>.<

    果日好天o架~~
    唔係d外景相邊有咁靚?!

    唏!
    都話咗妳d頭髮,
    話就話塌咗落黎,
    但都仲keep得好睇喎!

    C

  5. 同意,一數就覺得自己好幸福,也覺得自己真的不配有這麼多!

    咁又唔好覺得自己唔配…
    真係覺得多咗,
    咪分d俾人囉.
    Heehee~~

    C

  6. 人生中總有好多野係我地諗都諗唔到.. hehe~

    唔~~ 所言甚是.
    咁妳有咩係諗唔到,
    但又好開心o架呢?
    (「魚佬」除外呀吓!)
    ^m^

    C

發表迴響

