夜~~ 半

夜半時份, 公立醫院內, 一間只住了半滿的男病人大病房, 靜悄悄的...

沒有醫護人員談話的聲音, 連那一位病重的病人, 都停止了痛苦的低吟, 只剩下那部續命的儀器有一下沒一下的在嗶~~嗶~~

忽然, 在一位年老病人的牀邊, 傳出了一把女聲, 彷彿是從遠處高聲地說話, 焦急的語調, 但卻又朦朦朧朧的...

要用心細聽, 才聽得到她在說:

爸爸~~ 是你啊?
是你在找我嗎?
爸爸~~
你現在怎麼樣呀?
爸爸~~
你為什麼不理我?
爸爸~~
爸...
...

過了良久, 這把聲音, 才依依地消失.

病房內, 又回復了寧靜.

í   í   í

後記:

這是一件真人真事, 發生於花門爸住院期間...

那一晚, 凌晨三時, 花門爸撥了一通電話給我, 嚇得我整個人都彈了起來, 魂魄都不知飛到哪兒去了...

是的, 你猜得沒錯...

那一把女聲,

其實,

是我.

Posted on 30/10/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 哇..乜野事呀~~~~ 好驚下喎~

    咦?
    睇唔明咩?

    C

  2. 係囉..發生咩事呀..

    Haha~~
    死火!
    妳都唔明tim.

    C

  3. 花 ,無咩事呀?????

    無事~無事~~
    大家唔好驚呀吓~~

    C

  4. 😛
    我仲以為我寫完篇「後記」, 大家就會諗到發生咗咩事tim. 🙄

    其實係咁嘅:

    花門爸入院果陣, 我哋放低咗佢個手電俾佢, 等佢可以同d孫講吓電話, 有咩事又可以即時搵我哋.

    而花門爸入院頭果幾日, 佢嘅狀況真係好差, 睇嘢好唔清楚之餘, 手腳又不受控制.

    於是, 我哋就無幫佢鎖住手電個key pad, 仲用頸繩掛喺牀邊, 方便佢搵我哋.

    果晚, 我相信係花門爸瞓覺時, 壓住咗個電話, 所以就speed dial咗俾我囉… (我只係聽到佢轉身, 同埋D鼻鼾聲咋…)

    撞鬼咩~~

    入院無耐, 就半夜三更有電話打黎, 仲唔嚇死人咩! 我果晚嚇到瞓唔番呀, 陰功~~
    😕

    C

  5. 哈哈哈~原來係咁~
    真係比你嚇死我~HEHE

    唔驚唔驚~~
    都已經係過去式喇.
    🙂

    C

發表迴響

