遊走朗豪

[rockyou id=88916547&w=480&h=360]

我已經到過L’occitane朗豪坊新店, 成就了我的大任務!

後來, 得悉憑購物單據, 即可以到商場服務台申請成為朗豪坊會員, 於是就去辦了.

還有迎新禮物呢~~

:mrgreen: 

Posted on 27/10/2007, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 14 則迴響.

  1. 果然係好瘋癲喎~衰衰€

    咁真係咁多送呀~

    喂~喂~上次呢aveda你未買0左3支野mask既~
    係唔係真係好用呀~
    我都有d興趣~等我家用完想試下支水份同埋深層~

    妳話咩瘋癲先?
    d gifts?
    hahaha~~~

    妳果支cream我買咗喇,
    妳想唔想要L’occitane sample呀?

    Aveda好用呀!
    保濕同deep clean都好用過Apivita o架,
    妳真係買就記得用我/麗達嘅discount喎~~
    😛

    C

  2. 係呀~d禮物呀~好多呀~

    佢果d野潤唔潤0架~你知我係面油怪~太油我唔得0架~
    見到你幫我買既野呀~thxthx~
    睇下幾時約你先~hehe~喂~幾多錢呀~

    咁如果你地有折緊係問你地啦~hehe~慳返d麻
    ~我估我家果d都重有一個月用~要快再問你地~hehe

    潤唔潤?
    妳係指L’occitane?
    佢最潤果條line都應該係蠟菊,
    但我試過面霜sample都覺得唔lup~~
    佢今次俾咗蠟菊眼部精華(新產品)﹑蕃茄搽手同乳木果搽腳嘅sample,
    妳想要邊樣吖?

    C

  3. Aveda有咁多sample呀..幾好喎~~~~~~~

    朗豪我最近都無行過..唔知多左d乜野新野呢 (除左我知的market place, H&M未開之外~)

    正確黎講,
    係Xenses俾咁多sample,
    唔係Aveda呀~~
    🙂

    H&M好似11月就會開…
    我仲見到好多圍板,
    我諗再遲d先去行會好d呀.

    C

  4. 咁呀~我想試眼部果個~hehe~好似好貪心添~hehe~

    你lee個星期六會唔會出銅銅呀???

    唔係好似…
    XDXDXDXD
    妳好識揀喎~~

    應該唔會lu,
    等我再諗諗先~~

    C

  5. 哈哈~你都想試呀~咁你唔好比我啦~花~
    你試啦~

    好呀~你睇下你星期六會去邊再話我知~唔該晒~

    講吓笑之嘛~~
    我真係想試,
    都可以下次買嘢果時問佢要啦,
    唔駛客氣喎.

    妳都係預我下個禮拜先約妳啦~
    😛

    C

  6. HEHE~咁人地唔想好似叫0左你買又唔拿麻~

    咁你有空再話我知~HEHE~~~

    我都無野比到你用呢~SHISEIDO你係唔係唔0岩0架???

    哈哈哈~~
    定係妳以為我唔想俾妳呀?
    XDXDXDXD

    妳下個禮拜會唔會去gym?
    如果揀果晚,
    時間會就d.

    Shiseido我都係member噃~~
    傻妹~~
    唔駛客呢d氣啦!

    C

  7. 係咪一買野就可以join 個咩咩 lp care 呀?
    幾時開始架? 唔見既….

    即日消費>$500就可以申請,
    詳情就睇吓朗豪坊個homepage啦~~

    C

  8. 哈哈~我今晚去做呀~hehe

    睇下你點啦~
    星期5我都會出街~睇下你想邊日~

    哈哈~咁我又唔驚你唔比我喎~我又未比錢你~hehe~

    哈哈~~
    突然間又咁勤力嘅?

    咁呀…
    如果我約妳星期三/四,
    但妳要等吓我先可以返屋企,
    有冇問題先?

    C

  9. 如果係你會約我邊度呀??

    如果OK等你無問題呀~~
    邊度會就你??
    你係星期幾返學0架??

    荃灣先,
    不過如果妳去油尖旺等我,
    我都唔拘o架!
    XDXDXDXD

    我暫時失學喎~~
    我約妳星期四吖.

    仲有,
    Aveda有Roadshow喇,
    http://202.181.164.200/hce/bk.php?eid=99&mbid=1086&eid=99
    不過今次唔係喺Facess出面擺,
    我唔知可唔可以用Facess Card攞discount,
    不如問定麗達個VIP Number先…
    同埋妳可以試咗個facial,
    先決定買唔買mask呀~~

    C

  10. 好呀~星期4,
    我無所謂呀~如果星期4一係0向旺角等你~
    你有無問題???

    等我睇下先~
    不過我未用完我D野喎~~HEHE

    可以試咗個facial先,
    唔買嘢就要佢set試用裝,
    都幾好吖~~
    :mrgreen:

    C

  11. 喂~TST都得呀~星期4~你簡~HEHE

    咁就尖咀啦.
    詳情email講.
    😉

    C

  12. OKOK~~
    你E我~我留我TEL NO.比你~HEHE~

    Ok~~

    C

  13. 哈哈~麻煩晒~
    哈哈~我有無嚇親你呢~哈哈~
    我係唔係真係好多野講呢~HEHE~
    云0左~HEHE

    我見妳真人靚過上鏡,
    咪嚇親囉…
    好想同妳傾多d tim,
    下次唔好來去匆匆啦~~
    😛

    C

  14. 喂~得0架啦~
    你咁講我D FD見到會笑我0架~哈哈~
    會講你真係好人0向度做善事~HEHE

    哈哈哈~~

    哇哈哈~~
    我真係好人黎o架!

    C

發表迴響

