暖暖秋日

這幾天, 風和日麗, 讓我想起了去年這時候.

每到周末, 都會有很多的畢業生, 拿著色彩斑斕的花束, 抱著大大小小的布偶, 身邊有親朋好友簇擁著, 一袋袋的衣物, 一件又一件的攝影器材, 把偌大的校園都塞個滿滿, 好不熱鬧...

想起跟家人拍照, 與同學們吵吵嚷嚷地留影片段, 實在好懷念啊~~

Posted on 26/10/2007, in 四方頂戴. Bookmark the permalink. 7 則迴響.

  1. 哈哈~我就未體會過LEE D野~

    不過呢秋天最好呢又係訓覺~呵呵~真係好好訓0架~係唔係好無聊呢~~

    咁妳都會有自己好懷念嘅時期o架嘛~~

    heehee~~
    係呀,
    好好瞓~~
    不過,
    我仲會不停肚餓,
    好似d動物要食定好多好多嘢預備冬眠咁…
    x.x

    C

  2. 咁攪笑
    不過話時話~
    冬天呢又好似真係大食D喎~OHOH~~(扼自己)~

    哈哈~~
    套落妳身上,
    又唔係好啱喎…
    妳食親都勁o架啦!
    XDXDXDXD

    C

  3. 嚇死我,以為咁快一年添!我記得我第一次上你個blog就看到你談拍畢業照的舊文,一直看你的文字,讓我覺得認識你好久好久。

    Woo…
    我俾妳嚇親就真. -_-‘

    咩喎~~
    真係過咗一年o架喇!
    只不過行完畢業禮就要考試,
    所以要等到有時間,
    先開blog寫之嘛.

    咦?
    原來妳係咁樣開始睇我個blog o架?
    印象中妳第一次留言…
    唔係果段時期咕喎.
    hahaha~~~

    「一直看你的文字,讓我覺得認識你好久好久。」<– 😳
    其實,
    我都有同感~~

    C

  4. haha..上一年呢個時候,就係公司完左fair,又係自己忙到癲既時候..haha~

    我記得~~
    因為妳公司嘅旺季係呢段時間吖嘛.
    好好加油!
    搏完就可以盡情shopping補番數~~

    C

  5. 我都好懷念我同朋友家人同學一齊影相的時候..仲有行禮時好緊張上台的情況~ hehee..真係老啦.. 好n年前的事lu~

    係呀~~
    呢d真係千金難買嘅moment呀~~

    嘩~~
    妳就好啦~~
    有得上台!
    我好恨o架!!
    我哋成班同學講笑咁話:
    「睇黎要報d勁冷門嘅學科, (小貓2﹑3個果d)
    先有機會畢業禮上吓個台呀…」
    XDXDXDXD

    C

  6. 我一次過看了好多舊文嘛!

    原來如此~~
    莫非妳係舊生?

    好早起身喎!
    瞓得唔好乎?

    C

  7. 唔係,預備返學嘅嘢,不早了。瞓?冇難度,忘記了我是睡寶寶?

    就係記得妳係睡寶寶,
    咁應該要瞓好多先係o架嘛…
    而且妳學校喺屋企附近咕喎,
    原來都要早咁多起身預備o架?
    咁妳點休息呀?
    😕

    哎呀~~
    要瞓得夠先有精神做好d嘢o架!

    C

發表迴響

