大特賣

我有一張L’occitane 8折coupon呀~~
不過限期係今個月, 我諗住聽日就去買o架喇, 妳哋有冇興趣?

Posted on 25/10/2007, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 10 則迴響.

  1. 好想買搽手呀~會唔會唔係太方便呢~

    HEHE~~

    唔會~~
    一支搽手會有幾唔方便呢?
    除非妳要成箱咁買啦…
    若然係咁嘅話…
    就同埋我一齊去shopping囉~~

    妳俾條link我啦~~
    俾我知係買邊隻同埋咩size.

    C

  2. http://www.loccitane.com.hk/tc/product/productDetail.asp?productId=41

    我想要LEE支~THXTHX~
    我想要大支既~HEHE~
    唔該晒~~10萬個FD~KISSKISS~HEHE

    到時睇下點比錢呀~HEHE

    咩「10萬個FD」呀?
    妳想搵人圍住我呀?!
    hahahaha~~~

    妳會唔會去街吖?
    如果就到咪即晚俾妳囉.

    C

  3. 睇唔到既

    “溫和手部身體潤膚露"呀~~

    按裝~300ML~

    HEHE

    啊~~ ICIC.
    妳唔係要齋搽手,
    係要搽埋body果支.
    好好用o架?

    C

  4. 其實我未用過0架~
    我家果支叫"creme mains hand cheam"
    但係上網唔見有lee隻既~我覺得lee支好好用呀~
    咁我見無就試下我叫你買果支啦~~(佢又係按裝)

    我明天返home呀~
    唔出去~你星期六會唔會去tst??

    哈哈~死白痴~又打錯字~哈哈~
    圍你~hehe~~
    又比0左d娛樂你添~hehe

    妳講果支,
    咪就係tube裝果支搽手囉~~
    妳屋企有泵裝?
    可能香港而家無賣都唔定,
    或者本身就得外地先有,
    我至愛嘅蜜糖泡泡浴都無咗喇,
    得番蜜糖梘液咋…

    星期六都ok喎,
    橫掂我今晚都無免費車坐,
    聽日去仲唔駛咁趕tim,
    不過我想去LH呀,
    妳去完TST可唔可以兜落黎meet我吖?

    哈哈~~
    妳不嬲都娛樂大眾o架啦~~
    XDXDXDXDXD

    C

  5. 哇..有好野喎~ 做乜咁好有8折呀?? 哈哈~~
    我就未有野買住啦..等crabree xmas set先買! 😉

    其實我都唔知張coupon係咪真係用得o架!
    哈哈~~
    係花門大妹個fd俾佢o架,
    佢再俾我時,
    就已經時日無多喇…張coupon.

    Crabtree d promotion真係多好多~~

    C

  6. 無野買喇… 魔鬼…

    咩喎…
    我都無落嘴頭慫恿妳買嘢…
    😦

    C

  7. 我明晚要0向TST食飯呀~

    喂~你有無MSN呀~你有就ADD我啦~哈哈~

    啊…
    夜晚先去.
    我會下晝去喎,
    妳會唔會搭地鐵呀?

    Sorry喇,
    我唔用MSN呢d o架…

    C

  8. 地鐵我明天未必呀~
    算啦算啦~哈哈~好似麻煩你咁~
    我都係自己買啦~
    唔想你咁麻煩呀~我又唔係買得多~HEEHEE~

    好似玩你咁添~唔好意思呀~~

    傻婆~~
    唔緊要喎,
    meet唔到咪遲d先俾妳之嘛,
    妳知我而家d時間比較難預啦,
    我怕妳等得耐啫.

    再遲d,
    我d時間穩定番,
    咪可以約出黎俾妳lor.
    😉

    C

  9. 好感動仔呀~

    真係怕麻煩你呀~
    如果平日既我睇下放工0向邊個MTR等你~
    到時我估會好就D呀~~~

    KISSKISS~~

    唔該晒呀~

    okok~~
    咁到時再約啦~~

    C

  10. 噢….過晒添.
    =(

    Yo~~
    返來嗱~~

    係呀,
    張coupon俾到我時,
    真係時日無多o架喇…

    C

發表迴響

