為了看你的演唱會

Blog友Kiki買演唱會門票碰壁的心情, 花門雖未有能感同身受, 但觀乎搶購情況之慘烈... 可歌可泣, 不得不替Kiki小姐「雪上加霜」一番. 😈

早在一個多月前, 我就收到信用卡公司寄來的宣傳單張, 預告何時開始預售劉德華先生的演唱會門票, 因為花門姐一直都是劉先生的「全方面的」迷, 於是我就告訴她, 說我可以幫忙訂票...

花門姊: 訂飛? 唔駛啦~~ 又要俾手續費, 我自己去買好過啦.
花門:  吓? 但係... 華仔喎! 咁多人買飛, 妳唔怕到時買唔到呀?
花門姊: 點會買唔到呀? 上次我哋都買到啦, 仲係買嘢換飛嘅, 換飛果陣...
     (下刪數百字) 😛
花門:  唔... 但係今次o係年尾開喎, 又聖誕又新年, 應該會多好多人買飛
     o架... 張學友都係啦, 如果我唔係一早打去訂飛, 都唔會有得睇
     呀.
花門姊: 哎呀~~ 唔駛啦, 我又唔信會好賣到買唔到, 而且妳姐夫都有呢張卡
     嘅.
花門:  哦~~ 原來佢都有, 咁好啦, 隨得妳啦, 不過妳想睇好位, 我就都
     係建議妳訂喇~~

既然如此, 我也就未有再理會這件事了.

過了大概半個月, 我又收到信用卡公司再一次寄來的宣傳單張, 當時還笑說: ”賣唔去咩? 做咩又寄黎叫人買飛呀?” 還替花門姊慶幸, 她真的可以自己去買門票.

怎料, 言猶在耳, 翌日就看到新聞, 說預售門票只剩下少量低價門票, 而且劉生的迷還聲言會預早兩星期排隊, 等公開發售的門票開賣!

😯

嘩! 這下子不得了嘍! 

情勢告急!  當晚大家就議論紛紛, 你一言我一語, 吵個雞飛狗走...

花門姊:  有冇攪錯呀?! 點會賣到咁癲o架?
花門:   仲話要早兩個禮拜排隊, 妳駛唔駛去呀?
花門姊:  點去呀? 傻o架咩?
花門姊:  我哋上次都係... (重覆, 下刪數百字)
花門:   咁妳打算點呀? 仲訂唔訂飛呀?
花門姊:  而家訂都係得$100飛咋...
花門:   都好過無得睇啦.
花門姊:  一係買嘢囉...
花門大妹: 係囉, 叫姐夫買鑽石囉.
花門:   哈哈~~ 係喎, 聽唔聽到呀? 姐夫~~ 家姐叫你買鑽石俾佢呀~~

一場喧嘩過後, 過了良久...

花門姐夫: 花門, 妳係咪有果張單張呀? 點訂飛o架? 

Posted on 18/10/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 8 則迴響.

  1. 0華~女主角呀~

    哈哈~頭頭我以為咩事~哈哈~0黎到見到我個名~oh~(面紅)~~

    咁最後花門姐夫係唔係真係要買鑽石呀~hehehehehehehhehehehehhehehehehee

    嘩哈哈~~
    咁妳想唔想做多幾次女主腳吖?

    花門姊: 萬8蚊喎?! 周xx果d就話啫.
    (所以, 花門姐夫今次獲得特赦!)
    XDXDXDXD

    C

  2. 咁最後訂到飛未呀?? hehee

    訂咗喇~~
    $100飛都好過無得睇啦.

    C

  3. 今年經濟咁好(暫時),賣咩都賣晒喇!真係要祝佢地好運呀!
    話時話,近排你心情幾好嘛?

    哈哈~~
    係呀,
    真係祝佢哋好運喇.

    我? 心情?
    唔算太好啦…
    因為見妳忙到寫唔到blog,
    我又無得睇小朋友可愛嘅生活趣事嘛…
    😛

    C

  4. 花 :
    明天華仔賣飛啦~你同你呀姐講聲啦~OKOK

    啊~~

    咁妳聽朝係咪會去撲飛呀?

    C

  5. 哈哈~花門姐夫未即刻未汗~哈哈~

    花姐買0左拿~咁就好啦~
    我今日無去呀~上次打激太大啦~
    哈哈~so我無去啦~

    叫0左人拿飛~我估有卦~希望有啦~~~

    哈哈哈~~
    唔知呢?
    可能都係走唔甩呢?
    XDXDXDXD

    叫人拿飛咁威水?
    有冇得要多兩張先?????
    無論點,
    都希望妳有飛啦!

    C

  6. 哈哈, chur….我仲以為kiki 講緊係 e 神演唱會添.

    搭錯餐勞.

    Kiki真係講緊買Eason演唱會飛o架~~
    不過佢又要買劉華演唱會飛之嘛.
    🙂

    C

  7. 哈哈~顛埋華仔就唔洗顛0架啦~呵呵呵~

    我睇下最後拿到幾多張~
    有多既我問下你要唔要~
    不過真係要遲D先知呀~HEHE

    真係唔再癲????
    XDXDXDXDXD

    好呀好呀~~
    有多就讓俾我啦,
    等我獎勵吓花門姊,
    唔駛坐山頂之頂都好嘛~~
    ^3^

    C

  8. 我估都無咩我鐘意果d人開啦卦~
    再係咁我賣身都唔點喎€~

    好啦~有既我一定比你獎勵花姊~hehe

    哈哈哈~~
    真係有好多人等妳養o架!

    多謝妳有心先~~
    ^3^

    C

發表迴響

