Yahoo Blog

自從我使用了Google Reader之後, 閱覽朋友們的Blog真的方便了很多.

除了可以以單一網頁訂閱各種不同「品牌」的Blog之外, (因為Wordpress只能訂閱Wordpress的Blog) 更新頻率亦甚高, 讓我查閱他人的新網誌時更得心應手.

不過, 早前Yahoo Blog改版, 除了將Blog友們的面版改得複雜﹑無謂的顯示更多之外, 就連rss訂閱都延誤得很難令人接受: 幾天前已出版的網誌, 我要到今天才收得到, 害我還以為大家這幾天以來都沒有時間再寫...

不曉得要等到什麼時候, rss訂閱才會回復正常呢? 😦

Posted on 15/10/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 唉~唔好講~真係好唔鐘意新版既YAHOO~咁寫0左咁耐無可能用第2個0架麻~
    ~
    希望慢慢會習慣啦~~

    如果是有改善,
    那就當然願意慢慢去習慣…
    可是,
    現在是越改越糊塗嘛!
    對用家對讀者都不方便.

    C

  2. 我都唔會轉blog架…

    哦.
    我明白﹑明白…
    🙂

    C

  3. 唉..我都覺得超唔好用呀~~~ 我連睇都無心機睇呀~~~

    我想找回早期一點的留言,
    也不知從何着手,
    唯有…
    放棄了. 😦

    C

發表迴響

