秋收

一陣陣涼風吹來, 陽光還是熱熱的.

想起了紫心蕃薯, 想起了金黃香栗.

想起了還未整頓的 花園項目 ...

只是, 盆栽未移, 花果卻早熟透了.

紅彤彤的果實, 任其凋萎也實在怪可惜, 就引剪而下, 充當我的第一次收成吧!

23.jpg

Posted on 09/10/2007, in 花園項目. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 花門.
    haha..講起紫心蕃薯..就唸起噚晚無記有個飲食節目,話紫心蕃薯對清理腸胃好好架..

    ps:紫心蕃薯好好味呀..

    係?
    我淨係知食完會…有氣咋.
    hahaha~~

    C

  2. 咁快就有收成拿~
    算你無偷懶啦~hehe

    我懶o架!
    都未動土!
    其實d盆栽送過黎時,
    有一盆辣椒已經有花lum o架喇.
    heehee~~

    C

  3. 番薯? 我淨係知食左會放屁喎. 紫色宜家都唔甜既. 同埋有好多都可能係打d 色入去架咋….我驚驚地.

    乜唔係秋風一起,
    d蕃薯就最好味o架咩?
    秋冬街頭小食: 烚粟米﹑燴蕃薯﹑炒栗子同烚鵪鶉蛋…
    真係行過唔買,
    聞到味都好滿足o架我~~

    打咗針果d會一片紫色,
    好唔自然,
    掰開之後應該會分得出,
    唔駛咁驚喎. 😉

    C

發表迴響

