小手相牽

 22.jpg

花門: 妹妹, 不如妳攞d水返黎吖?

b妹: 唔好啦, 我驚o架...

花門: 咁... 叫哥哥陪妳去吖?

b妹: 好呀! 

花門: 妳要拖實哥哥咕喎...

b妹: 啊~~

    哥哥, 我哋行喇~~

 

 

 

 

Posted on 05/10/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 好sweet嘅一張相…

    係啊~~
    雖然呢張相影得唔好,
    但係成輯相當中,
    我就係最鍾意呢張…
    😳

    C

  2. b 哥又真係好鬼瘦…要增肥喇.
    過黎姐姐度, 等姐姐比d 好野 (肥膏) 過你呀~~~

    唔知b 哥個樣係咪笑緊既呢. 哈哈

    我d妹都話佢係「排骨仔」,
    事實上有幾張相都睇到佢現哂d排骨仔出黎…

    haha~~ 咁妳咪好著數?

    我覺得b哥果時個樣應該會係好認真,
    因為佢要 – 照顧妹妹嘛~~
    🙂

    C

發表迴響

