謝謝關心

謝謝大家對花門爸的關心.

這兩天我去探望花門爸, 覺得他比起上星期我見到他的時候, 顯得更累, 精神也差了一點點, 幸而, 思路就清晰多了.

其實花門爸是因為中風而入院的, 由於血管栓塞的位置比較高危, 所以一開始時, 情況實在很令人擔心, 上次我說要為花門爸做一個大檢查, 就是要確定照片內的陰影部份, 究竟是血塊? 還是... 

幸好, 最後都確定沒有多生了甚麼, 我們一家都放心多了.

上星期五, 就在我要考試的前一天正午, 醫院說要送花門爸去另一所醫院, 讓那邊的醫生研究一下, 看看能否為花門爸動手術疏通血管, 於是, 花門姊連忙向公司請假陪著花門爸, 在那邊折騰了一整天, 結果, 還是不能動手術.  

這件事, 我是在星期天才知道的, 花門大妹解釋是不想影響我考試云云.

今天已經是住院的第十七天了, 只是, 血管仍然栓塞, 也就是說, 花門爸還要有一段長時間要留在醫院.

現在, 花門家可以做的, 就只是好好照顧花門爸, 儘量安排機會給花門媽休息... 還有, 就是多謝大家對花門爸的祝福.

謝謝~~  

Posted on 02/10/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 真係令人擔心… 你地又無野可以做…

    記住, 好好照顧花門爸之餘, 亦要好好睇住花門媽呀… 你地亦要小心身體…

    祝花門爸早日情況好轉, 慢慢康復…

    我們會的了.

    謝謝妳的祝福~~

    C

  2. 加油呀~你自己都要小心D~知唔知~

    花門一家都會支持花門老豆0架~係唔係~我都會支持你呀~

    知道喇~~

    謝謝妳啊~~

    C

  3. 真的要加油呀!要作戰的日子還長呢!祝你和你家人平安!

    是啊…
    真的有很長的作戰路要走,
    還得先要花門爸肯合作呢. 😛

    謝謝妳的祝福~~

    C

  4. 花: 唔好太擔心呢.. 我大伯父都有咁的情況..不過就日漸康復! 真係要多d時間照顧,幫佢做多點按摩運動, 同埋佢自己意志堅強咁就會更好呀!!

    支持花爸… 努力加油.. 快d康復~~~

    謝謝妳的祝福~~

    其實花門爸也很努力的,
    只是怕他心太急,
    會弄巧成拙.
    🙄

    C

  5. 你地要支持住呀!!!

    希望花門爸快d 好返, 可以快d 返屋企~~~

    知道!

    謝謝妳的祝福~~
    其實花門爸還要住院一段時間,
    之後會再轉到復康大樓,
    路還漫長呢!

    C

  6. 花門,
    唔好太擔心啦..花門爸會無事既..
    你地多d就去陪o下佢啦^^

    謝謝妳的祝福~~

    現在就看花門爸的意志有多強,
    要他願意學行/動動手腳,
    才有望早日康復.

    C

發表迴響

