教人心痛的懂事

今晚, 原本是為b哥開生日會的日子, 但因為花門爸仍然住院, 故一早就有打算改期...

昨晚到醫院時, 花門姊告訴我, 她與b哥通過電話, 對他說生日會要取消了, 問他會不會不高興...

b哥:  啊. 我知o架喇.
花門姊: 你乖呀吓~~ 我哋遲d先補番同你慶祝吖.
b哥:  係咪等我大個仔先呀?

其實, 前晚我與花門大妹已經商量過, 覺得還是讓小朋友有個開心聚餐會比較好.

於是, 晚飯時, 花門姊再與b哥通電話...

花門姊: 姑姐話聽日同你去食pizza喎, 你問媽媽得唔得吖~~
b哥: (好雀躍) 咁我係咪要收線問o架?
花門姊: 你問完就打返俾我喎.
b哥: (走都走唔切) 知喇, 拜拜!

🙄

Posted on 22/09/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 7 則迴響.

  1. 你好,我們是一個華文聯播網站www.mix-blog.com,誠意邀請你加入我們的聯播大家庭,有空請來看看啊!^.^

    謝謝邀請.

    C

  2. 小朋友就是小朋友, 佢理解當然好啦, 如果唔理解都唔可以怪佢架…
    花門爸好啲未???

    我情願他會帶點失望,
    或者耍一下脾氣也好…
    才剛滿6歲的小人兒,
    就有這樣平靜的應對,
    會否沉重了一點?

    這兩天,
    我都躲在家裏溫習,
    (多得家中各人充分合作)
    聽說花門爸精神好多了,
    變得聽話了,
    坐過一陣子輪椅也沒有暈倒. ^_^

    謝謝關心啊~~

    C

  3. 花老豆好D就好啦~放心~好快就會無事~

    小朋友都係唔會知咩事0架啦~你都唔好怪佢啦~

    你要保重呀

    謝謝~~

    妳應該又睇錯咗d嘢喇…
    罰妳再睇多一次!
    😛

    C

  4. 祝你中秋節快樂…

    我都祝妳人月兩團圓~~

    C

  5. b哥的懂事, 真令人安慰
    你也要小心身體呀! 有我能幫上忙的地方盡管說啦!

    可是, 我就是覺得心痛...

    知道了,
    謝謝妳啦,
    要妳替我分憂,
    我實在有點不好意思,
    妳已經有夠煩了...

    C

  6. 花門爸情況如何???

    謝謝妳關心~~

    說來話長, 
    我還是另文簡報好了.

    C

  7. 花門爸情況有無好轉呀?
    anyway,希望佢早日康復呀^^

    謝謝妳的祝福~~

    詳情請看另文,
    我也希望他平平安安.

    C

發表迴響

