金菠蘿

換咗喇~~

[rockyou id=84070293&w=480&h=360]

換領時, 個職員開盒「金菠蘿」俾我檢查...

我:  請問你知唔知個金菠蘿有幾重呀?
職員: 哦~~ 妳秤吓咪知囉.
我:  =.=’ 個膠盒咁重... 咁會唔會有單俾我o架?
職員: 唏~~ 妳攞去熔果陣, 就知道有幾重o架喇.
我:  ...

(救命~~~~~)

Posted on 15/09/2007, in 私物獻世. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 哈哈~~咁即係證明0左你無比人握呀~~衰衰~~HEHE

    都幾靚喎~~~~

    咁最後知唔知幾重JET

    係呀, 係真o架喇~~

    我都估唔到會咁大隻,
    無資料提供o架,
    連廣告都無寫,
    問「周生生」d員工都唔知曉唔曉呢?

    C

  2. wei.. 勁野喎~ 真係有運呀! hehee…

    🙂

    C

發表迴響

