咪蝦我年紀大

有一個閒日嘅食晏時候, 花門爸用佢手機打電話俾我, 當時我又係行開咗, 而佢又竟然無留言(佢平時一定會留言o架)...

呢d時間, 花門爸應該係喺屋企o架, 而且佢平時都唔係好肯開着個手機嘅, 所以嚇到我即刻打返俾佢. (都唔知係咪有事呀!)

花門爸好快就接電話, (咦? 把聲好精靈喎...) 我問佢係咪有咩事, 佢就答:

無... 
頭先有人打黎屋企, 話搵妳... 
我以為係妳, 咪打俾妳囉. 

(啞...)

我: 吓? 你講咩呀? 咩有人搵我? 又以為係我呀? (唔係中暑吓話...)

花門爸: 妳食飯未呀?

我: *O*

%   %   %   %

過咗幾日, 花門爸先同我講, 話果日有人打黎, 問: 請問係咪花門C屋企呀?

花門爸當時扮聽唔清楚, 快快收線, 即刻就打俾我, 睇吓我有冇事囉.  

哈~~ 老豆, 好醒目喎!

(其實自從用手機之後, 我都無留過屋企電話俾任何人o架, 所以係唔會有人打去我屋企搵我, 就算真係有舊同學搵我, 應該都唔會喺工作天食晏時候打去我老家啩?)

Posted on 14/09/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 花門爸又真係幾醒目喎….唔知我屋企兩老識唔識咁做呢. 哈哈~~~

    花門爸「人老精」啫~~
    ^m^

    世伯伯母仲後生,
    無咁易俾人呃住嘅.

    C

  2. Yeah… 花門爸應該去拍一輯"警訊"…

    好提議喎~~
    唔知港台會唔會搵到黎呢?
    hahaha~~

    C

  3. 宜家真係要小心D呀~
    太多古怪野啦~
    我都會叫我呀媽小心D聽,同埋有D唔識既人打0黎就咪鬼同人講咁多野呀~~

    要喇~~
    老人家年紀越大會越耳仔軟,
    有時佢哋都唔知點解自己會信咗陌生人…

    C

發表迴響

