IQ題

花門哥講番有一次佢同b妹嘅對話...

花門哥: 妹妹, 妳知唔知d姑姐係爸爸嘅邊個呀?
b妹: 姑姐係爸爸個女囉...
花門哥: 吓? 點解嘅? 乜唔係爸爸個妹咩?
b妹: 因為爸爸你叫我做「阿妹」嘛, 咁d姑姐咪即係爸爸個女囉.
 

(哈哈哈~~ 又無錯喎~~)

後來b哥叫我出IQ題考佢, 咁我就問: 我係爸爸嘅邊個呀?
b哥: 妳係爸爸個妹吖嘛.
我: 我係爸爸個女呀!
b哥: (望一望b妹) 唔係呀, 我知道妳講緊咩啦~~ 妳係爸爸個妹黎o架.
我: 我都話我係爸爸個女咯.
b哥: (喺其他人提水之後) 妳講邊個爸爸先? 我個爸爸定係妳個爸爸呀?
我: 總之我就係爸爸個女啦, 妹妹都話係咁喎.
b哥: ... 有時爸爸同妹妹玩完, 都會話妹妹係「衰囡」o架, 我都會跟住咁講.
我: 啊~~ 原來妹妹真係係你個女!
b哥: 吖~~ 唔係呀, 我係講「衰妹」咋...
我: 啊~~

Posted on 13/09/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 哈哈哈~~~佢真係好可愛呀~~~HEHE

    2隻小鬼都越黎越古靈精怪呀…

    C

  2. 兩隻小鬼又幾"精甩邊" 架喎….

    哈哈.

    “精甩邊" ?
    花門媽係講 “精甩尾" o架.
    XDXDXD

    C

  3. 你咪整鬼佢地啦… 攪到佢地亂晒… Kakaka…

    哈哈哈~~
    我無呀!
    係b妹整鬼佢爸爸之嘛,
    我只係對付b哥要我出IQ題俾佢玩咋.
    XDXDXDXD

    C

發表迴響

