小冒險

有冇興趣一齊做個試驗?

我想搵多d人幫手, 等我可以客觀d.

只要有白米﹑電飯煲同即食麥片就得.

好似平時咁煮飯, 到電飯煲開始顯示數字(即係就快有得食~~), 就加入即食麥片, 大概1碗飯:1/5碗麥片左右啦, 攪勻, 到煮好飯就食得o架喇!

煮出黎d飯會有麥香, 唔影響飯味, 又唔影響口感, 仲好似會飽肚d...

對於鍾意食麥片嘅我, 就當然無任歡迎咁食法啦, 之不過, 對平時嫌麥片唔好食嘅人, 可能會好抗拒都未定.

所以, 我就想有多d人俾意見我, 睇吓係咪真係好難食呀. 

可以嘅就幫幫忙啦! 謝謝!

Posted on 06/09/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 我晚晚食麥片又無乜野喎~ 我一碗已經覺得好飽..唔駛再加白米啦! hehee~

    我記得妳夜晚係食麥片o架~~

    C

  2. 花門: 係麥皮果d 定corn flake 呀?

    妳都話係corn flake咯,
    粟米又點同麥呢?
    😛
    係麥皮呀~

    C

  3. 我好怕吃麥片,但由於身患惡疾,就被迫吃了。有次聽收音機,主持人介紹以麥皮加米煲蕃茄肉碎成為粥,結果一試就愛上。後來,我再加入野米,更加美味。麥皮不再可怕!

    「身患惡疾」?
    但妳可以去西班牙成年,
    而家應該無咩嘢喇… 係嘛?
    好好保重.

    係o架,
    用要煮嘅麥片,
    係可以有好多種食法,
    不過有人好曳曳,
    俾成碗麥片佢,
    就唔肯食o架,
    所以我要諗計仔囉…

    haha~~
    妳細個果陣,
    唔飲麥精維他奶o架?
    😛

    C

  4. 你要我做呢啲野, 我媽咪實話我痴線架…

    吓… 我…
    哎呀~~
    唔痴線o架,
    對身體好呀~~
    🙂

    C

  5. 是高膽固醇呀!醫生懷疑是遺傳的,大概會跟着我一生吧!從前去西班牙時,還未發現,就會當自己是沒事人!

    其實都唔算頑疾嘅,
    注意飲食, 做多d運動,
    慢慢就可以打敗果d壞膽固醇啦~~

    乜有得遺傳o架?
    我仲以為係生活習慣引致嘅tim,
    我都偏高o架(好多年前已經係, 而家唔知去到幾高),
    好彩嘅係,
    我好鍾意食麥皮,
    簡簡單單「牛奶麥皮」都已經食得津津有味.

    C

  6. 我知對身體好, 我媽咪都有食…
    我係話佢覺得咁食法係痴線, 平時咁食咪得囉…

    哈哈~~
    當係生活小趣味囉,
    試吓之嘛…
    🙂

    C

發表迴響

