唔該, 要一個麥兜pizza吖~~

嘩~~ 

意粉屋又有promotion set喇, 仲有得換麥嘜﹑麥兜鎖匙扣tim!

http://www.spaghettihouse.com/spaghetti/chi/offer/citibank.jsp

我好鍾意個「狗頭鍘」呀~~

不過, 要有排等先有得換呢. 

😦

Posted on 31/08/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 呀~~~~~~~~~~~~~~~我想要晒佢地呀!!!!

    嘩~~ 要哂?
    妳有無citibank信用咭呀?
    我可以同妳交換「狗頭鍘」喎.

    C

  2. 你鍾意麥兜架咩???

    都幾o架…
    因為佢哋d動畫夠得意﹑低能又好笑嘛~~

    其實佢嘅精品我就唔好嘅,
    不過呢個「狗頭鍘」真係好抵死,
    而且我又鍾意去意粉屋呢~~

    C

  3. 好得意呀..
    唔好咁心急啦..HAHA~

    心急o架~~
    咩唔心急呀?!
    我好想快d有得食呀!
    XDXDXDXDXD

    C

  4. 不過未見過實物喎….幾大隻呀?

    我有citibank 呀…唔知會唔會有人陪我去食, 但係要食4 日都幾難攪…..

    張leaflet寫住係毛公仔鎖匙扣,
    應該唔會好大隻…

    haha~~
    妳想換足4隻就難攪喇,
    我最多都係可以同妳交換「狗頭鍘」o架咋.

    C

  5. 噢…無睇清楚添, 原來係鎖匙扣.

    我會發散晒朋友幫我去食架喇. 嘻嘻.

    啊…
    咁我就唔駛買多一隻喇.
    😛

    C

發表迴響

