偶感

原來, 
有好多自己以為好激氣嘅事, 
或者認定係天大嘅煩惱, 
真係, 
一覺醒來, 
所以事都唔會再係咁「大」.

Posted on 31/08/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 那就要多睡!可以大事化小嘛!

    一定~~
    晚晚都要瞓走哂d唔開心嘅嘢.

    妳比我好d呀,
    因為妳會小睡嘛~~
    妳有煩惱,
    都會快d開心番啦.
    🙂

    C

  2. 係,我都超愛睡,履歷表中「技能」及「興趣」兩欄,也可填上睡覺。

    嘩~~
    大師~~
    幾時教吓徒弟呀?
    我都想有呢個「技能」呀!

    C

  3. 做人真係要睇開啲, 唔好事事都咁緊張…

    我會o架喇,
    不過最好都係有得俾我發洩一下,
    咁就擔保即刻無事!
    :mrgreen:

    C

  4. 技能呢啲嘢,分天生同後天,我嘅屬天生,唔曉後天培育。對不起啊!

    喲…
    個個睡寶寶都係咁講…
    即係我呢d天生唔易瞓嘅,
    就唔駛旨意有得改啦…
    XDXDXD

    C

發表迴響

