幾時修理b哥?

最後一堂, 不出所料真係好遲先放到學.
又要極速飛奔返屋企, 哈哈~~ 又有大飯局呀~~

我又係最遲一個先返到, 未入屋就已經聽到b哥嗌: 花門姑姐返黎喇~~

一入門口咋, 個衰仔...

b哥: 花門姑姐剪咗頭髮喎, 呵呵呵~~ (仲要衰到用2隻手仔掩住個嘴黎笑!)
我: 你夠剪咗頭髮啦!
b哥: 花門姑姐剪咗頭髮呀, 哈哈哈~~ 

都費事理佢, 拿拿林坐低食飯先, 點知個衰仔仲陰陰嘴笑眼望望.

我: 望咩呀, 姑姐d頭髮剪極都有o架, 邊似得你, 一剪就無哂d頭髮呀?
b哥: 我有頭髮o架!
我: 但我d頭髮可以繞耳仔喎, (示範) 你得唔得吖?
b哥: ...
花門姊: 咦? 阿妹即刻望姑姐喎, 咁8掛o架~

ω   ω   ω   ω

花門姊: 喂~~ 阿b, 記唔記得妹妹(b哥堂妹)叫咩名呀?
b哥講咗幾次至講得啱.
花門姊: 我仲知英文名叫Daisy tim~~
b哥: 中文名即係「抵死」.
(哈哈哈~~)
花門姊: 亂up啦你~~ 仲累我俾伯婆話...
(呢個時候, 花門大妹手指指.)
b哥: (好醒目) 係花門姊姑姐妳教我講嘅.

(嘩哈哈~~ 真相大白!)

ω   ω   ω   ω

唔記得講緊咩... 
b哥搭嘴: 都唔係真嘅, d人都唔係真o架... 淨係d鬼先係真o架.
花門姊: 啊~~ 你想俾嫲嫲鬧定嘞~~
即使係咁, 佢成餐飯都仲係要挑戰鬼節尺度.

ω   ω   ω   ω

食到尾聲, b哥突然話要去辦公. (嘩! 有冇攪錯!)
花門嫂: 你快d食埋碗飯先去啦...
b哥: 唔得呀, 好急喇~~
我: 咁, 一係攞埋碗飯入去一路食囉...
b哥: (愕然)...
花門嫂: 你仲有2啖飯之嘛, 好快就食埋啦.
b哥即刻乖乖地食咗2啖, 不過碗飯都係食唔哂, 而佢都忍唔到嘞, 要去...
b哥閂埋度門, 過咗一陣, 又開門. (咁快?) 
b哥: 嫲嫲~~ 我塊板板呢?
花門姊夫: 阿b頭先梗係諗住做到大人嘞, 點知坐極都係唔掂, 都係要搵番塊私家板.
哈哈~~

門又再一次被關上.
花門大妹: 裏面有鬼鬼o架喎...
花門姊: d鬼仲係真o架...
哈哈哈~~ 難得b哥又無話要走出黎喎.

旦旦旦~~ 
b哥終於出山喇.
花門大妹: 嘩~~ b哥, 乜你到而家仲係要除哂褲先辦到公o架?
花門姊: 嘩~~ 唔該~~ 著好褲先走出黎啦!
b哥仲懶得戚咁, 攞住條褲仔行黎行去...
花門大妹: 係咪想俾媽媽打呀?
我: 佢都唔怕俾人打嘅, 佢話佢成日都俾爸爸打pat pat, 所以唔怕俾人打o架.
b哥: 我唔怕俾媽媽打嘅...
我: (嚇佢) 啊~~ 媽媽去攞藤條喇~~
b哥: 我唔怕俾媽媽打嘅... (但就即刻後退到去洗手間門口...)

當b哥突起個肚扣緊褲鈕時, 
花門妹: 阿b喺屋企要著底衫, 都已經成個阿伯咁o架啦... 而家仲企喺花門爸隔離... 真係好似兩兄弟呀.

Posted on 25/08/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. B哥真係超爆笑~~~次次都有D新野玩~~呵呵~~

    我果晚都俾佢笑死.

    C

  2. 哈哈哈~~~~b 哥真係勁攪笑.

    真係好想同佢玩, 整鬼佢.

    佢喺我哋面前就整古做怪啫…
    妳仲想整鬼佢?
    喊俾妳睇都似呀!
    XDXDXDXD

    C

  3. 哎呀, 佢真係好可愛, 最鍾意啲小朋友得得戚戚架喇… 不過大個咗就唔好喇…

    佢都係玩緊先會咁,
    佢份人苯苯實實咁o架,
    如果唔係,
    細個果陣都唔會俾人叫"阿呆"啦.
    :mrgreen:

    C

  4. “苯苯實實" >> 哦, 你講粗口!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    俾d想像啦…
    係又"苯"又"老實"呀!
    bb係用疊字o架嘛…
    XDXDXDXD

    C

發表迴響

