小收穫

[rockyou id=82083815&w=480&h=360]

Posted on 25/08/2007, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 是贈品嗎?為什麼時常有這些逗人開心的小物呢?

    係呀~~
    有d係網上download coupon換嘅,
    有d係海港城faces membership送嘅,
    另外estee lauder係佢寄張嘢黎叫我攞嘅.
    🙂

    C

  2. 嘩哈, 我宜家先見到你個分類係叫"唔識扮醜"….整鬼你咩….笑死我.
    哈哈哈~~~~

    有咩咁好笑喎!
    妳都唔留心嘅,
    有咩理由咁遲先發現! 😡

    C

  3. 喺office睇唔到添… 返屋企先至睇…

    😛

    C

  4. 我已經好耐無換過sample啦..因為我以前換左都唔用的~ 哈哈

    吓???
    咁以前換黎做咩呀?
    ^m^

    C

  5. 我都係呀~~~換呢次次都就0岩放0向度~~~放放下又唔記得0左啦~~

    Shiseido就一定唔會唔記得呱?
    🙂

    我呢~~
    真係對個sample有興趣試同好鍾意先會換,
    平時買嘢送果d,
    我都會叫個sales俾d我想用嘅嘢,
    如果唔得就索性唔要o架.

    C

  6. 哈哈~~~串我~~衰衰~~

    shiseido又點同呢~~hehe

    唔係串,
    係remind妳啫.
    :mrgreen:

    shiseido梗係唔同,
    僅次於俾伯母嘅家用之嘛…
    😆

    C

發表迴響

