嘈)))))

尋晚10:xx, 同花門嫂通電話.

都未開始講嘢, 就傳黎b哥b妹吵天拆地, 如機關槍掃射嘅唱遊聲.

都唔知係新居傳音勁吖, 定係2隻小鬼放暑假放到high咗, 我同花門嫂根本都聽唔到對方講嘢, 而且, 即使我挪開個電話, 佢哋嘅音波功仍然可以貫穿我耳膜!

我: 佢哋做咩呀?
花門嫂: 我都唔知佢哋做緊咩, 妳同唔同阿b講兩句吖?
我: 唔啦~~ 佢哋玩得咁開心, 就由得佢哋繼續玩啦.

(不過, 好明顯, 花門嫂係俾佢哋嘈到, 根本都聽唔到我講咩...)

花門嫂: (同b哥講) 你估吓今次係邊個姑姐先吖~~
b哥: 喂~~ (終於有一刻嘅寧靜嘞!)
我: (扮聲) 你估我係邊個?
b哥: 我知! 花門大妹姑姐吖嘛!
我: (繼續扮聲) 點解你會估我係花門大妹姑姐先?
b哥: err... 

(呢個時候, 又到b妹喺後面大叫, 音頻之高, 比之前更甚!)

我: 咁你而家仲係咪估我係花門大妹姑姐呀?
b哥: 哈哈~~ 唔係啦, 妳係花門姑姐.

(算你啦!)

我: 頭先你同妹妹喺度講咩講到咁大聲呀?
b哥: xxxxx, xxxxx, xxxxx, xxxxx...

(佢講咗起碼4句長句子, 但係我完全聽唔到佢講乜, 講得又大聲又急又口齒不清...)

(算~~ 放棄.)

我: 你哋玩到咁嘈, 嘈到媽媽同我都講唔到電話喎, 咁曳曳, 下次要打你pat pat o架...
b哥: 哈哈~~ 我都唔怕打pat pat嘅.
我: (我懷疑佢high到傻咗, 開始胡言亂語...) 你成日都俾人打pat pat嘅咩?
b哥: 係呀~~ 我成日都俾人打pat pat o架, 所以我都唔驚打pat pat o架!
我: 咁你俾邊個打呀?
b哥: 爸爸囉!
我: 吓? 爸爸做咩成日打你pat pat呀? 你好曳呀?
b哥: 我都唔知呀... 我有時行過呢, 爸爸就會打我pat pat o架喇, 我都唔知點解嘅, 總之就行行吓就打囉...

(哈哈哈~~)

Posted on 24/08/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 哈哈…"行行下就打囉", 真係慘…..

    但係b哥好開心咁同我講,
    好自豪咁喎…
    XDXDXDXD

    C

  2. Haha, 都係玩架啫…
    有小朋友行過我面前, 我都會打佢地pat pat架…

    咪係囉…
    佢講到真係好似成日俾人罰咁…

    花門家星期六又食大圍飯呀,
    等我有時間又寫d好笑嘢俾妳知啦.
    🙂

    C

發表迴響

