係咪真o架?

我呢... 一直都無抽獎運o架.19.jpg

不過今日竟然收到sms, 話我中咗2獎. 

但我明明記得呢個抽獎, 要過埋暑假先會知結果o架喎.

我睇完都有d猶豫, 都唔知係咪有人整蠱我...

於是上網搵咗個廣告睇, 嗱~~ 都係寫住30號登報紙, 最早都要到27號至開始通知得獎人喎... 

呢個sms係咪真o架?

後記:

到夜晚10點零鐘, 又收到另一個sms, 係領獎地址黎. 
咦~~ 可能係真都唔定喎~~

Posted on 24/08/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 7 則迴響.

  1. 0華~~~請食飯啦~~抽到金~~HEHE

    哈哈哈~~
    好呀~~
    菠蘿炒飯好唔好?
    XDXDXDXD

    C

  2. 咩獎先???

    咪就係999.9純金菠蘿囉~~

    不過有60份咁多o架!
    :mrgreen:

    C

  3. 你就好啦..我都有抽呀..咁我咪無份囉>.<

    我都係諗住"參與"吓o架咋,
    我從來都無抽獎運嘅…

    C

  4. 勁喎!!!! 你梗係要請食飯啦..大家高興下都好呀!!!!~~~

    金菠蘿炒飯,
    啱唔啱?
    ^m^

    C

  5. 咁多位,

    今日(27/08)真係有專人通知我呀~~
    唔係俾人整蠱喇, 希望我唔好大頭蝦, 之前有俾錯咗資料啦, 如果唔係, 個金菠蘿就無我份o架喇…

    😛

  6. 真係有金菠蘿架??? 咁得意嘅…
    咁你要收好佢喇, 第日生個金菠蘿…

    因為抽獎遊戲嘅主題係水果嘛~~

    哈哈~~
    花門家已經有個金菠蘿啦~~

    C

  7. 唔得呀~~我要楊州炒飯~~~記得呀你~~

    撞鬼妳咩~~
    我抽到菠蘿之嘛,
    邊度搵蝦搵叉燒炒個飯俾妳呀?!
    XDXDXDXD

    C

發表迴響

