返老還童

都說一個人老了, 就會變得像個小孩子, 要人哄, 要人疼...

那麼, 在回到小孩子這階段的過程中, 應該要先經過反叛期吧? 

抑或是, 

可以同時進行呢?🙄

Posted on 22/08/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 邊個先~~~邊個返先~~~HHEE

    LEE個問題好難答喎~~~

    咁…
    證明伯母仲好後生.
    :mrgreen:

    C

  2. 你好似講緊豆媽同豆爸咁.. 我阿豆媽有一日同蟹仔先生講 “我呢..都係一個細路..連我個囡都話我好唔聽話好難教又爛玩~~" 哈哈.. 真係笑死我~ 其實豆媽都係講緊事實..有時佢攪到我係屋企好"勞氣"的..哈哈.. 真係唔聽話呀! 不過算啦..我地其實係咁樣communicate先至開心的!

    其實我覺得人到左某一個年紀就會係咁..我相信我有機會老左都會係咁!!

    我就唔駛同時進行啦..我覺得人有唔同的stage, 咁樣先至有surprise呢!

    哈哈~~
    豆媽咁好玩嘅?
    呢d返老還童就多多益善啦!

    我都係咁諗o架,
    第時老咗,
    就算唔可以跳紥紥,
    我都會係一個攪攪震嘅老人家呀!
    自己開心,
    d後生又放心.

    C

  3. 做咩呢排你成日問埋啲人生問題嘅???

    因為…
    人生無處不在嘛~~

    伯母仲後生啫.
    :mrgreen:

    C

發表迴響

