祝獅子大王生日快樂

花門男友生日喇~~

我訂咗個 Italian tomato 小蛋糕俾佢, 有佢最鍾意嘅栗子蓉, 而且呢個黑森林蛋糕, 裏面係有好多櫻桃o架!

我哋2個人, 食咗幾啖就好飽lu, 就俾個杯盤狼藉樣大家睇吓啦.

哈哈~~

17.jpg

食飽抖一抖, 之後就出發去睇張學友演唱會. 

(呢2張門票唔易買o架, 第一日預售門票, 我要到下晝至打得通個電話, 好彩呢日"無咩人爭", 只係貴價飛賣哂啫...) 

16.jpg雖然我係買中價飛, 但係都要坐到山頂呀...

之但係你睇~~

我哋個位都算係向正個台, 連控制台都係呢個位置, 都算幾好啦!

於是, 

花門男友嘅生日, 

就喺一片張學友動人嘅歌聲之下, 

慢慢就去到尾聲lu...

Posted on 19/08/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 7 則迴響.

  1. 喂~~幫我同花門男友講聲生日快樂~~HEHE

    你地就好啦~~~有得睇學友~~~我都好想睇呀~~~

    咁我代獅子大王多謝妳先,
    就賜妳水牛一隻.
    XDXDXDXD

    我靜靜雞話妳知吖,
    我果晚唔記得帶眼鏡出去睇呀!
    (嘥咗個好位lu)

    C

  2. 祝獅子大王Happy Birthday…

    多謝~~
    獅子大王又賜妳斑馬一隻.
    XDXDXDXD

    C

  3. 代我祝你男友生日快樂…..

    多謝~~
    獅子大王賜妳梅花鹿一隻.
    XDXDXDXD

    C

  4. 哈哈~~多謝你隻水牛喎~~哈哈~~

    0下~~你幾多度近視呀~~~咁你睇唔睇到個大電視呀~~~

    獅子大王話: 唔駛客氣~~

    我… 百幾2百咁啦,
    不過散光就2xx,
    一入黑就盲盲地o架喇…
    同埋舞台上個大屏幕好少出學友o架,
    上面個4面電視係唔開嘅,
    台邊都有4部電視,
    但就係台邊觀眾先睇到囉…
    我就…
    專心睇舞台效果!
    XDXDXD

    C

  5. 花:

    我諗我地坐的area都係紅色喎~.. 因為我都係咁正中不過就後d咁啦~

    祝獅子大王先生, happy birthday and all the best!!! 🙂

    Well… 我坐藍區o架~~

    獅子大王: 多哂~~
    就賜妳小象一隻啦!

    C

  6. 點解送隻斑馬比我架??? 水牛好啲喎, 有水牛奶飲…

    邊個話斑馬就無奶o架?
    唔好呃我喎!

    獅子大王係賜俾妳食,
    唔係俾妳養咕喎…
    (有冇睇紀錄片?)
    😆

    C

  7. 點解係梅花鹿呀? 又唔食得又無奶飲…又要我養佢呀?

    鹿肉唔食得咩?
    鹿無奶嘅咩?

    難得大王賞賜,
    咪咁多 [嘰曱] 喎…

    哈哈~~
    我睇紀錄片,
    d獅子都係獵食呢d動物嘛,
    想妳哋有新鮮感,
    點知又要爭寵,
    真係頭痕…
    XDXDXD

    C

發表迴響

