閃亮唇彩盒-登場

換咗喇~~

[rockyou id=81100666&w=480&h=360]

顏色係pk-214.

去到仲見到日藉化妝師幫緊個女仔化粉藍色嘅眼妝, 真係好sharp好靚!

唔知隻眼影係咪就係新貨呢?

Posted on 18/08/2007, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 花, 係唔係唔駛錢換呀? 幾靚喎~
    我都好鍾意testimo, 特別係甲油呢~

    係呀.
    我收到會員信叫我去換o架.

    testimo甲油,
    就連我呢個搽甲油白痴都搽得到,
    唇膏就更加無得彈. ^^

    C

  2. 靚喎…

    係呀~~
    估唔到連唇膏色都唔差呢!

    C

  3. 係喎~~我都覺得好靚呀

    heehee~~
    係呀,
    都唔知幾時至會捨得用呀.

    C

  4. 幾靚喎..
    我都鍾意用testimo既野,平得黎又好用呀,尤其是眼影及甲油:)

    真係又平又好用呀~~
    heehee~~

    C

發表迴響

