人生

細個出黎打滾做part time時, 有一段時期, 舖頭空降咗一行3人嘅team, 其中一個係高大有型年輕靚仔嘅店長, 另外2位就係青春可人嘅女助手.

呢一team人, 係頂替我當時果位準備結婚而會放長假嘅店長.

佢哋一黎到, 就大大刺激咗我哋嘅情緒, 除咗店長靚仔之外, 同行果2個女仔 (s同m)同我哋年紀相近, 又做得又玩得, 一時間, 成間舖上上下下都充滿生氣.

其間, 我同s特別投緣, 而佢仲好似大家姐咁, 好照顧我, 而m呢, 因為我少同佢搭檔, 所以唔係好多溝通, 有時我會見佢同d男同事玩到好顛, 不過做起嘢上黎, 又好認真o架.

雖然我同m唔係好熟, 但因為s嘅關係, 就算我哋都無再做果份part time之後, 都仲經常一大班人一齊去玩, 直到s結婚, 我哋都有一齊去觀禮去飲, 仲影咗好多合照, 之後s仲話, 好鍾意我哋3個齊齊笑到好似傻婆果張相tim.

s每次見到我, 都會講佢哋各人嘅近況俾我知, 所以, 我知道m由一個天真活潑嘅小女孩, 決心出去闖天下之後, 就發奮自修考專業試, 考到專業資格之後, 結婚, 然後仲生咗個小朋友, 一切一切, 都得心應手.

前年撞見s, 佢話我知, m有重病...

上個月再見s, 佢就同我講, m終於都因病, 喺年頭過咗身.

唉...

不過, 從另一方面睇, 佢係一個好聰明嘅人, 亦都好清楚自己要d咩, 敢愛敢恨, 佢一生, 其實都活得好精彩, 好實在.

願佢得安息.

Posted on 15/08/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 好怕聽到有人早走的消息,尤其是一起長大的……

    但年紀開始大,
    就好難避免…

    C

  2. 人生就係咁~~有好多都唔係自己既控制之內呀~~so我地真係要學識珍惜身邊既野~~~對自己好d~~

    願你朋友得安息~~

    謝謝.

    我都覺得係,
    貴精不貴多,
    即使生活平淡,
    只要活着時開心,
    人生就不枉過.

    C

  3. 人生就係咁架啦… 可能我都有帶病喺身, 今日唔知聽日事… 所以呢, 應該做又想做嘅, 不妨試吓囉…

    無聽妳提過妳有病喎…
    身體還可以嘛?
    要多愛錫自己呀!
    (我唔介意聽妳講o架~~ 😛 )

    我都有d嘢想試,
    不過又未去到想用條命去搏,
    而家呢~~
    懂得克制/養身,
    唔係要長命,
    只係唔想無無謂謂辛苦一場,
    有健康,
    就有得保留選擇權嘛~~

    C

  4. 我都係好平淡~~~你見我個blog寫d野就知~~hehe~~

    宜家人大0左,我會多d時間陪家人~~對佢地好d~~

    自己活得開心寫意就好,
    紅橙黃綠都各具特色啫.

    係呀,
    屋企永遠都係no. 1!

    C

  5. 我係話"可能"呀… 基本上係無野囉, 點知有無暗病啫…
    我仲要搵日去睇婦科添… 我從來都未睇過架…

    啊~ 唔通?…
    去體檢咋嘛?!
    有疑問就去睇醫生,
    唔好搵日喇,
    快d約時間啦.

    C

發表迴響

