極限運動群英會

睇完麥嘜溜冰show, 原本行程就係會去睇〔5星大鼠〕, 我哋諗住食d嘢, 打定個底, 至去IFC, 點知...

已經1張飛都無哂喇!

嗚嗚~~ 唯有第日先睇啦.

於是, 我哋就諗住喺太古城行吓街先返去嘞.

我哋食完嘢, 一行出去, 就見到好多人霸定位, 等緊睇滑板show, 原來今日有世界級表演呀~~

[rockyou id=80269305&w=400&h=300]

哈哈~~ 

因為得部機仔, 之前又拍咗好多麥嘜, 所以影唔到相呀, 係就係拍咗d片, 不過就... 哈哈~~ 算罷啦~~

個表演好精彩o架, 雖然係商場show, 但d表演者都無欺場, 而且失咗手都依然屢敗屢戰, 真係值得支持鼓勵!

不過, 當我睇住佢哋失手, 由高處撻落黎果陣, 就自己都覺得好痛嘞...

後記, 激氣事件一宗:

正當我哋人人都等睇show, 企咗好耐嘅時候, 突然有人喺我附近怪叫, 原來有個男嘅, 孭起個女嘅...

(諗住咁樣睇show呱? 不過個show又未有耐開始吖, 唔通個男嘅可以成程show孭住個女嘅? 之但係... 我哋一陣, 都係岳高個頭黎睇表演o架喎??)

當時我前面企咗另一pair, 而個女仔背面係好sexy嘅, 果個男嘅放低咗佢女友落黎之後, 就係咁指住人哋個光滑背脊講講講... 仲叫佢女友都要咁著喎...

(嘩~~ 唔該唔好咁揚得唔得?)

佢哋擾攘咗一陣, 個男嘅竟然講聲”借借”, 就想帶同佢女友攝入我身旁一個僅僅攝得入一個人嘅小空間! 

(你估而家喺邊呀? 駛唔駛心口貼背脊黎睇show呀?) 

我當然就唔理佢啦, 而且大部份人都企咗好耐黎等, 你一個唔該就想人讓個好位俾你哋? 

雖然我無理佢, 但佢都攝咗入去, 仲令到原先企咗喺度果幾個人都要退後, 咁就俾佢得逞. 

(呢個人, 已經無公德心, 又無規矩又無禮貌, 仲想當街情色, 如果個女嘅以為咁就係man... 唉...)

  

Posted on 11/08/2007, in 獻世感言, 花門私攝. Bookmark the permalink. 7 則迴響.

  1. 家陣係香港真係有好多cheap人~~~ 唉..

    如果我係果條女..一定xy(!*&P%IU#~~~~~~~ @_@

    唔好咁激動…
    收埋d英文字母先…

    佢無品啫,
    我哋唔駛為佢無儀態嘅.

    C

  2. 係0架~~好多人都係咁呀~~

    D大陸人重衰呀~~唔係咩呀~~有時真係好黑人憎呀~~真係無禮貌無禮貌呀~~唉

    不過佢哋似係土生香港人,
    咁先悲哀…

    C

  3. 我地要引以為戒!做個可愛既地球人,等人地見到我地都覺得地球仲有啲咁可愛既人,實在難得。

    好彩都仲有好多人做唔出呢d事,
    唔駛攪到可愛嘅地球人(我叫藍星人o架! haha~~)變得碩果僅存…

    老師, 要好好培訓未來主人翁呀!

    C

  4. 咁個女既真係好可能以為個男既好"man" 架…..

    嘔~~~~~~~~~~~~~~

    我其實都相信個女嘅,
    真係覺得好冧o架…

    C

  5. 係呀, 呢個滑板show做咗好耐架喇…

    係呀,
    我上個禮拜都見到,
    不過我無睇到囉.

    佢哋係分3個級數表演o架,
    今次我睇呢場,
    就已經係去到世界級最後2日嘅表演lu.

    C

  6. 整左啦!
    睇左未?

    \(‘ o ‘)/

    睇過呀~~ (掌聲鼓勵~~)
    不過d圖有d朦,
    之但係睇咗slide,
    對你個故事個flow會有一定概念,
    再睇番大圖,
    個感覺都唔會再一節節.
    (因為click一幅圖, 睇完, close window, 再搵下一張再click, 睇7~8幅之後, 想搵下一幅, 對住一堆圖, 就會開始亂o架喇…我.)

    C

  7. 唔好剩係以為大陸人先無禮貌呀..
    有時有d香港人都幾自私..尤其是有d師奶,女人…

    人嘅品格真係無分地域界限,
    雖然教育/環境/風俗係好影響一個人,
    但係要成為一個好品德嘅人,
    都係睇自己想唔想…

    C

發表迴響

