嘜…咁快又見呀?

上次同花門男友講我去睇完麥嘜溜冰, 仲成日記住首 ”豬麥兜~~ 豬麥兜~~ 豬麥兜~~”

之但係, 到我下次再要上堂果日, 佢哋表演完我都仲未放得學...

於是, 花門男友話, 同我一齊出去睇多一次喎~~ Yo~~

今次d短片係用相機拍o架喇!

我見〔阿輝〕一路都俾佢哋佮, 好可憐呀~~

Posted on 11/08/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 哈哈..我最鍾意都係菇時~~~ 佢好得意~~ of coz 兩隻豬都係好 kawaii啦~

    我都係最鍾意菇時o架!
    好耐之前麥記換果set麥兜,
    菇時個面珠登會發光果次呢~~
    我愛死佢呀!

    如果佢哋個show有埋得巴仲好呀~~

    C

  2. 哈哈~~~我只係識果兩隻豬咋~~~其他果D我都唔識呀~~~呵呵

    哈哈~~
    仲要好似我咁,
    之前唔識分果2隻豬tim…

    菇時, 係一隻鴨.
    牛牛叫阿May,
    阿輝就係隻綠色龜.

    C

  3. oh~~~你解答晒我d問題0羅~~呵呵~~~
    如果比我簡我都鐘意果隻鴨鴨呀~~hehe

    唔駛客氣喎~~

    如果妳聽埋佢首歌,
    知道佢個名係點黎,
    妳會仲鍾意佢多d o架!

    C

  4. 我都鍾意菇時呀..個樣幾cute呀^o^

    Yeah~~

    C

發表迴響

