閃亮唇彩盒

尋晚收到Kanebo通訊, 又有得換會員禮品喇, 今次係閃亮唇彩盒, 我記得呢個盒上年都出過o架~~ 

上次換迷你甲油, 都唔係好耐之前嘅事之嘛, 估唔到咁快又有promotion.

:mrgreen:

Posted on 10/08/2007, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 係唔係即係唔洗錢呀????????

    係呀.
    Free gift黎o架,
    不過要指定果日先可以去換.

    而且今次promotion買滿幾多錢送果d嘢一d都唔吸引,
    所以就算有折,
    我都唔會買嘢lu.

    C

  2. 我都有收到 kanebo 張promotion card 呀. 個gift幾吸引喎.

    半夜起身餵奶?

    係呀~~
    好吸引呀.
    妳果個counter仲連續有2日俾人換,
    方便好多tim.

    C

  3. 我收唔到嘅??? 有無攪錯呀…

    咁上次收唔收到送甲油呀?
    同埋妳係邊個counter?

    C

  4. 都收唔到啫…
    我係新世界架…

    唔…
    咁妳會唔會好耐無去買嘢呢?
    佢d membership好似逐年計o架.

    C

  5. haha..我都好耐無幫襯kanebo lu..所以我收唔到..kaka

    噢~~
    咁如果我換到,
    就俾大家睇吓啦.

    C

發表迴響

