b哥b妹的新天新地

尋晚瞓得唔好, 瞓醒都已經食得晏lu.

無無聊聊, 又無嘢趕住要做, 心思思想帶b哥b妹去玩沙, 於是就打電話過去嘞...

ß   ß   ß   ß

我: 喂~~ 唔該叫b哥黎聽電話先吖~~

b妹: (喺後面大叫) 哥哥! 你聽完俾我聽吖~~ 你聽完俾我聽呀!! 〕〕〕

b哥: 妹妹話我聽完就要到佢聽喎...

我: 我聽到啦... 佢咁大聲...

b哥: 哈哈哈~~

ß   ß   ß   ß

我: 你哋做緊咩呀?

b哥: 食緊麵麵囉.

我: 咁食完麵麵有咩做呀?

b哥: 落去玩囉, 影吓相咁.

我: 哦... 你自己一個落去呀?

b哥: 唔係, 不過, 都唔知係一個陪我去, 定係兩個陪我去o架...

ß   ß   ß   ß

講咗一輪, 至知原來佢哋已經搬咗新屋...

我: 咦? 咁係咪同埋公公一樣, 都住喺〔b兄妹樂園〕囉?

b哥: 唔係呀!

我: 唔係? (疑惑中)

b哥: 公公住〔恐龍座〕, 我哋住〔獅子座〕o架, 唔同o架!

b妹: (又大叫) 我哋係〔獅子座, 追星樓, 密室〕呀! 〕〕〕

ß   ß   ß   ß

好嘞, 同b哥講完, 輪到b妹黎聽嘞.

b妹一接過電話筒: 做咩事呀?

我: ( 吓??? )

ß   ß   ß   ß

我: 妹妹一陣係咪去沙灘玩呀?

b妹: 要等我瞓醒晏覺先去得o架.

我: 咁妳仲唔快d食哂d麵麵? 咁樣咪有排都瞓唔到晏覺囉? 咪好晏先有得玩囉?

b妹: 哥哥都未食完啦, 佢都食得好慢o架.

我: 咁哥哥頭先同我講緊電話嘛... 

b妹: 哥哥都未食完... (哎~~ 長氣~~)

ß   ß   ß   ß

後來再同花門哥傾, 原來佢哋係上個禮拜五搬o架喇, 搬完之後有打過電話俾我喎, 不過我收唔到.

問佢做咩唔搵我哋幫手, 佢話: 都搵咗搬屋公司啦!

呃... 

真係俾佢激死...

Posted on 05/08/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 哈哈~~~佢地兩兄妹真係好可愛啦~~~哈哈~~

    同埋你真係好錫佢地,成日同帶佢地去玩~~~

    不過最後去唔去得成呀????

    哈哈~~
    我無聊吖嘛,
    而且我真係好耐無同佢哋玩嘞.

    最後? 唔知佢哋有冇去喎…
    因為如果我去搵佢哋,
    係要搭車又搭船o架,
    又唔想走去痴餐, (啱啱搬完應該仲有好多嘢攪嘅…)
    而 [b兄妹樂園] 仲未上到網呀!
    花門哥都無得send相…

    p.s. 妳好似見唔到我date back咗2篇blog文喎, 呵呵呵~~

    C

  2. 邊度呀~~~你知我咁烏龍真係睇唔到呀~~

    你話之前果d定點呀~~~話比姐姐知啦~~

    等我睇下先~~hehe

    咪就係 ‘咩道理?’ 下底果2篇囉,
    諗住妳哋會想睇麥兜佢哋點溜冰嘛.
    heehee~~

    p.s. 咪喺度扮姐姐喎…

    C

  3. 佢地好cute呀…
    不過有時對住小朋友係會死好多細胞架…

    哈哈~~
    如果果日真係同咗佢哋去玩沙,
    我就一定會死好多細胞!
    HAHAHA~~

    C

  4. b 妹問"做咩事呀?" <—呢句先攪笑.
    哈哈~~~~

    係呀…
    佢仲要懶係好神氣咁tim呀…
    x.x

    C

  5. 哦~~~睇0左啦~~哈哈~~無留言之麻~~衰野~~~
    哈哈~~好鐘意你講果句"夢幻中學生"~~哈哈~~

    喂~~宜家等緊8號等放工~~~~呵呵~~

    原來係咁~~
    哈哈~~
    其他人我都會諗係唔留言o架,
    不過唔知點解,
    就硬係覺得妳係overlooked囉…
    XDXDXDXD

    個名銜係Kelly俾妳嘅之嘛,
    唔關我事喎…
    而且,
    妳實至名歸, 當之無愧啦~~
    😆

    C

  6. 哈哈~~~放心~~~你既野我係會睇晒0架~~~HEHE~~

    係喎~~係KELLY改0架~~佢宜家點呀~~都好耐無同佢傾啦~~~

    咁多謝呀~~~實至名歸~~呵呵~~

    果然好blog友喎~~

    我…都唔知佢而家點呀…

    C

發表迴響

