咩道理?

究竟個會攪咩鬼?!

有冇人可以話我知咩事?!

點~~ 解~~

當我抱有一絲希望嘅時候, 個會會毫不留手咁打擊我?

到我真係計到盡一盡, 都知無希望時, 就俾個彩黎?

係呀~~

朋友, 

我... 

竟然合格 呀~~

( 唓... 早知今(尋)日就唔四圍蘯啦! )

其實我考完之後, 真係計過條數, 就算加埋d唔知啱唔啱嘅答案, 我d分都係唔夠合格o架, 所以我有哂心理準備...

但即使係咁, 我都係唔想面對睇成績果一刻嘅重擊.

返到黎屋企, 避無可避之時, 上咗網, 都係要睇番大家俾我嘅鼓勵先, 然後至去睇成績...

一路scroll down(因為今次出成績呢科係擺喺最尾o架!), 睇番上次肥咗果科, 我個心都仲隱隱作痛, 唉~~ 算啦~~

到我終於鼓起勇氣睇埋落去時, 我真係唔敢相信... 

果一刻, 除咗呆之外, 就係再呆d囉.

後記: 

跟住成晚都瞓唔到, 唔係因為開心呀, 而係...

我明明預咗會喊, 做好哂準備, 又無嘢可以俾我喊, 突然, 有d唔知點算好...

我... 真係一個怪人.

不過, 真係好多謝大家咁有我心呀!!! ^3^

Posted on 05/08/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 11 則迴響.

  1. 再玩:

    1. 我…..真係一個怪人。

    2. 我…. 真係兩個怪人。

    3. 我…..真係怪人。

    4. 我…..真係怪人一個。

    這個問題很好,答錯答對都可以喊,毋須先做喊或不喊的準備。

    model answer 可以問一個怪人。

    嘩~~ 咁多嘅?
    試吓先:
    1. 我…..真係一個怪人。
    Well… 我想話, 喺呢件事上, 我係好怪, 但喺其他方面, 都仲好正常. heehee~~
    2. 我…. 真係兩個怪人。
    哈哈~~ 係咪玩嘢o架? 唔用得!
    3. 我…..真係怪人。
    即係, 無論如何, 都係怪人, 無得傾!
    4. 我…..真係怪人一個。
    Ditto, 哈哈~~ (其實係已經諗唔到…)

    這個問題很好,答錯答對都可以喊,毋須先做喊或不喊的準備。
    唔… 咁即係都要喊啦?!

    model answer 可以問一個怪人。
    那個… 係你嘞! 唔准唔開估o架!!!

    C

  2. 唉,咁我今晚都瞓唔着嘞……
    我明明預咗要安慰你,做好哂準備,又無嘢可以俾我安慰,突然,有啲唔知點算好……

    嘩kakakaka~~~~~~
    好衰o架!

    咦~~~ 唔好瞓唔著啦,
    黎啦黎啦~~
    黎安慰我啦~~
    babe~~
    XDXDXDXDXDXDXDXDXD

    C

  3. 我都話你未必有事架啦…. 仲咁大聲話我地唔明白喎.

    嘿….宜家唔知邊個唔明白啦~~~~

    不過, 都要講聲恭喜既~~~開心啦, 係咪應該請我同達食飯丫. 我地對你咁有信心!!!!!!!!!!!!!

    達呵~

    咁…
    我真係計過條數,
    係無可能家嘛…
    😕

    多謝呀~~
    咁妳哋要繼續賜我力量先喎,
    我仲有排考o架!
    heehee~~

    C

  4. 唓, 無事搵野嚟煩…
    你呀, 預咗喊, 可以照喊架… 開心喊咪得囉…
    Congratulation!!!

    贊成alice…

    我… 又不至於開心喎…
    點講呢?
    總之就仲係有一個疑團囉,
    都仲未識得開心住…
    妳話我係咪好怪吖?

    多謝呀!

    C

  5. 都話你諗緊太多0架啦~~~呵呵~~~宜家攪到自己都唔知想點啦~~~又話喊又喊唔到~~HEHE~~

    不過點都好~~~公喜晒~~~~放鬆D啦香港人~~HEHE

    哎呀…
    唔知點講喇…

    鬆咗喇,
    都話瞓咗一覺之後,
    就好似咩都無發生過咁之嘛.
    HAHAHA~~~

    C

  6. 哈哈哈~~~
    睇完大家嘅留言, 真係笑到我傻咗呀~~

    估唔到喺呢到, 可以遇到咁多咁有趣嘅人.

    大家keep on發揮自己嘅小宇宙啦, 唔好俾佢停呀!
    Let’s rock ‘n roll!! 😆

  7. 咁啦, 你想喊又喊唔出嘛…

    一於請我地所有有份安慰你叫你唔駛擔心既朋友食一餐勁既, 咁到時你荷包無晒錢, 仲喊唔出咩?!

    嘩哈哈~~~~~ 一於咁話啦.

    識到妳…
    我仲唔感動到喊咩…
    T.T

    XDXDXDXD

    C

  8. 奉命過來看看。

    嚴格來說,怪人只有一個,就是你自己,所以毋須表明是一個了。

    這類冠詞,英文是要用的,中文則要看上下文。

    哎呀~~
    唔好奉命唔奉命啦…

    果然…
    怪人只有我一個…
    XDXDXDXD

    謝謝指教!

    C

  9. 麻煩的怪人…

    哈哈哈~~
    唔煩嘞唔煩嘞,
    我已經無再擺喺心o架喇,
    就好似無考過咁.
    heehee~~

    C

  10. 唓..仲以為發生乜野事tim..
    唔駛喊仲好啦,喊會唔靚架,對眼會腫左架,haha~

    係啦~~
    唔駛喊就好,
    時時都開開心心就好~~

    C

  11. 哇.. 合格呀! 真開心呀!!!!~~~~

    :mrgreen:
    Thanks.

    C

發表迴響

