好玩課室

今日去上堂, 我又係成組最遲果個, 未坐定就俾同學仔笑: 仲以為妳做咗present就唔返學tim.

哈哈哈~~ 點會呢? 係都最後果堂先唔返啦... 哈~~

¤   ¤   ¤   ¤

其實我哋上堂, 每班都會有2個導師, 因為每堂都會有4條問題俾我哋事先準備, 到上堂, 佢哋就多數會輪住一人負責一條問題咁問我哋. 

個男導師好鍾意玩我哋o架, 佢問到咁上下, 就會問吓仲有冇人未答過呢條問題, 有就舉起2隻手俾佢睇... -.-”

今次, 我本來想舉高2隻手o架, 不過我唔記得咗我另一隻手仲攞住叠紙... 差d就仙女散花, 攪得黎男導師又見唔到我有舉手, (我哋果組今次坐到最前呀, 喺正導師枱隔離咋~~) 之後我哋d組員都有幾次舉手想答問題, 男導師都係見唔到, 咁我哋望吓計緊分嘅女導師, 佢都覺得我哋好好笑呀...

¤   ¤   ¤   ¤

有一次, 有個同學講咗個答案, 男導師問佢點計出黎, 佢err…咗一陣, 就話唔記得咗, 跟住又話記得, 但就講咗另一條算式出黎, (其實係好簡單嘅pro rata黎o架咋!) 於是男導師就笑佢, 個答案係〔in the air〕度計出黎...

哈哈哈~~ 笑死我哋呀~~

¤   ¤   ¤   ¤

輪到女導師果條問題時, 佢走出黎無耐, 男導師就俾咗張紙仔佢, 女導師一講一路望住張紙仔, 一路陰陰咀笑, 咁我哋個個都好疑惑嘞, 最後女導師直情忍唔到, 索性停低喺度大笑tim...

咦????

女導師笑完之後, 就解釋話: 啱啱男導師就係提我, 而家仲有幾多個同學未答過/未答啱過問題, 喺我手上個name list就有3個名嘞, 你哋自己好自為之啦!

嘩~~~ 好驚喎~~

我即刻同坐得最近佢果個組員講: 快d裝吓個list有冇我哋名啦~~ 

¤   ¤   ¤   ¤

每逢遇到一d好難明嘅問題, 當我哋全班都鴉雀無聲, 無哂反應時, 女導師都會好有耐性咁, 拆開哂d steps, 慢慢引導我哋答問題, 而我哋就好似猜謎咁 — 亂答一通!

e.g.

女導師: 喺年頭, 呢座building值幾錢先?

答曰: 月租$$$.

或曰: 間公司市值$$$.

哈哈哈~~ 真係激到女導師反哂白眼o架!

¤   ¤   ¤   ¤

不過, 佢哋2個真係好好人, 又教得好, 仲淨番一堂咋~~ 有d唔捨得佢哋呀!

另:

上次上堂, 我咪話遇到有d黎跳舞嘅小朋友走失咗嘅? 今日我見佢哋明顯加強咗〔保安〕嘞, 無論樓下大堂定樓梯口, 都有2個人站崗睇住d小朋友喇~~

 

Posted on 04/08/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 發表留言.

發表迴響

