決定了

前文

出成績果日, 其實又係星期六, 下晝要去上堂嘅日子.

我決定: 上完堂, 會去玩, 就算無人陪都四圍行吓.

攪到夜一夜先返屋企, 到時至上網睇成績...

有得喊就喊吓, 之後沖個涼大覺瞓, 第二日起身, 乜都唔記得哂.

哈哈哈~~~

Posted on 01/08/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 10 則迴響.

  1. 駛唔駛諗得咁負面呀???

    吓?
    我覺得我好正面咕喎…
    😕

    C

  2. 哈哈~~係啦~~好似諗多0左D野喎~~~傻婆~~~~HEHE

    唔係吖…
    安排得幾好喎…
    唔開心都係一陣啫.

    C

  3. 點解咁灰唶, 可能真係唔會咁差呢….

    哈哈哈~~

    點解妳哋都會覺得我灰嘅?
    我只係明知個結果,
    而唔作任何無謂嘅希望,
    面對現實唔係好事黎嘅咩?

    放心啦,
    自己做嘅就自己負責,
    咁我今次係衰咗嘛,
    咪下次再試囉.

    C

  4. 花,

    俾心機.. 繼續努力~~~ 肥豆支持你!

    多謝(唔肥嘅)肥豆~~

    C

  5. 喂!要好快快樂起來呀!

    哈哈~~
    要我唔合格變合格就難啫,
    要開心?
    我都幾耍家o架~~
    XDXDXD

    C

  6. " 喂!要好快快樂起來呀!"

    神說, 要有光, 就有光。

    真有那麼簡單就好了~~~~~~

    花, 要…………..啊 ( 呵呵呵)

    喲?
    你係之前我哋傾[中文]果位[方]嗎?
    如果係,
    做咩唔開估就走呀?
    我哋等緊你喎…

    講番呢度先,
    你個留言好惹人誤會噃…
    係[要]我[點]先?
    XDXDXD
    我要開心唔難o架!

    Welcome to my blog!

    C

  7. haha..繼續努力呀..下次拎full mark^^

    Full mark?
    我唔可以咁貪心o架,
    敷mask算啦…
    XDXDXD

    C

  8. 春田花花

    幼稚( 園)

    你都答了啦, 還要開什麼估呢。

    我只好消失了, 但又重現, 真’ 瘀 " ( 伸舌頭 )。

    又有謎題??? 春田花花? 幼稚園?
    救命~~

    唔係o架,
    咁你都要解釋吓個道理先得o架,
    我亂估之嘛…
    答咗問題又無model answer,
    心, 難平呀…

    喂~~ 我不知幾期待你出現呀!

    C

  9. 我是貪玩的,唔好意思。

    又不是考試,邊有model answer,要就問她(我連她的名字也不知道)啦,她的中文那麼好。

    吁~~ 又係一個頑皮鬼~~
    XDXDXD

    係你出題問我哋嘛!
    仲有埋marking scheme tim,
    又點可能無答案?
    唔得咁茅啦!!
    要答番我哋呀~~
    p.s. 你哋d中文都好好, 所以得我先係學嘢果個.
    heehee~~

    C

  10. 方:
    要我怎麼說呢,一頂高帽由頭笠到落腳,幾乎跌鬼死。

    唔好推黎推去~~
    總之,
    大家都好好~~
    :mrgreen:

    C

發表迴響

