人自醉

今晚, 好想食蟹, 仲要係好鮮甜嘅花蟹~~

一隻隻新鮮嘅花蟹駕臨寒舍之後, 又想起, 花彫蒸蟹...

到樓下士多買花彫酒, 記起上次老闆介紹咗支〔好飲嘅花彫〕, 不過, 煮出黎都唔夠酒香嘅...

所以, 今次mark實老闆娘, 講明: 係要黎煮餸用嘅!

於是, 老闆娘就介紹一支, 比上次果支仲要平得多嘅花彫酒嘞. 😀

花門氏宅煮海鮮, 一直都奉行〔簡約政策〕.

即使今次小的突然想吃花彫蒸蟹, 都只係落酒, 加d魚露, 落d薑絲而已.

老闆娘嘅花彫酒, 果然酒味濃郁, 蒸煮過依然酒香四溢~~ 

蟹肉都滲滿住酒香~~

唔~~~~~~~~

好味~~~~~~~~~

食唔停手呀!

真係人間美味!!

p.s. 我食完之後, 真係有少少醉醉哋tim呀...  😳

Posted on 29/07/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 0華~~咁叻自己識整呀~~~勁呀~~~~

    蒸個蟹啫…
    無難度咕喎…
    😛

    C

  2. 你形容到好得喎…
    又唔影啲相嚟睇吓…

    整好就梗係趁熱食啦~~
    海鮮涼得快呀!
    仲攪咁多嘢?
    ^m^

    C

  3. 哇!曉劏蟹,送個叻你至得!

    花蟹d殼好脆啫,
    唔難劏嘅…
    不過,
    呢d粗重嘢,
    有人幫我做嘅話,
    我就唔會做o架喇!
    哈哈哈~~

    C

  4. 真係好勁喎~ 我只係識食 !!!!

    只係識食都係一種福氣喎~~

    C

  5. haha..其實"酒"真係一個偉大發明呀,有d"送"用佢黎煮真係好味好多呀^^

    係呀~~
    雖然d酒係好難飲(我估咋!),
    但係攞黎煮嘢食就真係好好味呀~~

    我下一個目標係 —- [清酒煮蜆] !!!

    C

發表迴響

