無聊一格

花門: (望住記事簿) ...

花門男友: 做咩呀?

花門: 原來我好快就出成績喇.

花門男友: 哦? 上次考果個試呀?

花門: 係呀, 點算? 點解咁快o架?

花門男友: 哎~~ 咁我咪死梗?!

花門: (瞄佢一眼) 哈! 係o架喇, 死梗o架你~~

花門男友: 唉~~ 又有排喊啦...

花門: (仲得戚d) 係o架喇, 一定喊o架喇~~

花門男友: 到時要離開香港先.

花門: 記住買手信喎. 

潛台詞 ≈( 不過返黎之後, 就仲死多兩錢重... )

Posted on 23/07/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 8 則迴響.

  1. 可能係開心到喊呢!!

    唔會啦…
    條大題目答錯咗,
    有幾題又做唔哂…

    考完都知肥硬o架喇,
    要黎多一次. (至少…)

    C

  2. 或者考得幾好呢!!!

    唔會啦…
    唔會亂諗啦…

    C

  3. 係0羅~~~~係開心果隻喊~~

    傻婆~~HEHE

    哎吔…
    咪咁啦…
    到時都唔知話唔話個result俾妳哋知好喇…
    😛

    C

  4. 點喊都唔會喊到好似海人咁﹣﹣﹣偏咗。
    放鬆點吧!我那時也肥了大半啦~
    死不了的~哈哈哈~

    嘩!
    如果可以喊到好似海人咁可愛,
    我又唔拘呀~~
    哈哈~~

    咁我又唔係怕肥嘅,
    自己一手做出黎嘅,
    就要有勇氣承受家嘛.

    Welcome to my blog.

    p.s. 我差d以為你係我另一個blog友仔, 因為佢又係姓(wong)o架! 哈哈哈~~~

    C

  5. 其實… 是什麼試……?

    唔…
    睇你有冇慧根咯…
    請看 https://famoon.wordpress.com/2007/05/11/%e7%ae%ad%e5%9c%a8%e5%bc%a6/
    :mrgreen:

    C

  6. 係~~哈哈~~~你係唔係講緊我~~
    我睇返果時我都諗0左一陣~~係唔係我呢~~hehe

    哈哈~~
    咪就係妳囉!
    妳唔好企圖或意圖唔認我哋係blog友仔呀!
    XDXDXDXD

    C

  7. 算啦,橫掂都考左囉..唔好唸咁多啦..
    下次再努力D咪得囉,HAHA~

    係呀.
    考咗就無得諗,
    諗得多都唔會改變事實.

    我會o架喇~~

    C

  8. 哈哈~~~我邊會唔認JET~~呵呵~~

    Well…
    算妳啦~
    哈哈哈~~

    C

發表迴響

