都甩桃

img_1918.jpg

好可愛~~

又好有桃香~~

仲有都甩桃駁李tim o架~~

@百佳

$9.9

Posted on 22/07/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 8 則迴響.

  1. 我麻麻地lee個呀~~好似好小汁咁

    我鐘意食布"林"多d呀~~多汁d~~hehe

    布冧我反而怕d皮會酸,
    又或者d果肉熟到變粉,
    不過都鍾意食!

    我估呢d桃熟透咗,
    就會多汁嘅.
    今年d李呀桃呀,
    都好似好靚呀,
    我呢幾日先食緊d又大又甜又多汁嘅李~~

    C

  2. 一直唔敢買,覺得個樣好怪!

    haha~~
    我就覺得好可愛tim. 😛

    C

  3. 係咪個皮好似有毛毛咁架?

    係呀~~
    咪同平時d桃一樣囉.

    C

  4. 真名嚟架??? 幾得意喎…

    係呀,
    由[donut peaches]直譯過黎o架.
    🙂

    C

  5. 咦……….好怪呀, 我唔鍾食個皮有毛既桃呀~~~

    但係…
    都係批咗皮先食咕喎?

    C

  6. 因為你說可愛,結果我昨晚買了回家。

    嘩~~
    咁就要好好品嘗吓喇~~
    有冇揀盒熟d呀?

    咪先…
    如果妳有日突然覺得我可愛,
    咪又會買埋我返屋企???
    Oh…
    XDXDXDXDXD

    C

  7. 唔貴,又唔阻地方,又可以循環再用,咪買囉!
    咁你合唔合資格?

    我…
    點可以循環再用o架?!
    唔得呀!
    唔賣呀!
    XDXDXDXD

    C

  8. 冇得買就可以慳番啲錢嘞,唔該晒!

    哈哈~~
    唔駛客氣.

    C

發表迴響

