變白菲林筒

img_1915.jpg

收到Isa Knox寄黎嘅coupon, 指定要到元朗新店換〔美白精華素〕旅行裝一支.

近我喎~~

不過去到, 個店員要我出示會員咭之類, 證明係我本人去換喎... 

其實, 我都攞住封會員信啦, 唔係會員都唔會有呱?

呢支旅行裝, 我估至少都有2x ml呀.

包裝到好似菲林筒咁, 好得意.

同埋有好香蘋果味~~

唔知好唔好用呢? 😎

Posted on 22/07/2007, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 你即係換唔換到啫???

    換到~~
    呢支咪就係換番黎個囉.

    C

  2. 咁你要report 喎!!!

    Yes, madam.

    C

  3. 我好似都收到呀~~不過無換~~唔知放0左0向邊/….

    妳係咪見一定要去元朗先有得換,
    所以就唔理呢?!

    C

發表迴響

