冬瓜遺憾

終於同男友去咗美心快餐食晚飯, 試吓個 〔日本黎嘅冬瓜〕.

唔試由自可, 一試就...

個冬瓜真係個子小小小得可憐呀~~ 比大家樂果個細一半有多, 飲一啖湯, 味淡如水, 食一啖瓜, 軟淋淋, 無論口感食味以至外觀, 我都認為係似節瓜多d... 好失望!

還好荷葉蒸飯有荷香, d飯乾爽又好味~~

p.s. 同男友一致猜測, 我哋去果間, 可能係全港最難食嘅美心快餐...

Posted on 20/07/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 9 則迴響.

  1. oh~~~~真係……算啦~~~無下次就算啦~~唔好太傷心~~hehe

    唔傷心就假嘅…
    XDXDXDXD

    C

  2. 咁都係返去大家樂咯….

    係呀,
    我都要去大家樂搵番個慰藉我心靈嘅冬瓜先得…

    C

  3. 咁真係幾失望下喎>.<
    唯有去番大家樂啦^^

    係非常失望呀~~
    自已滾個冬瓜湯都好飲過佢.
    😦

    C

  4. 聽你咁講又真係好唔掂喎~
    不過話時話..美心d野食都係一般~~~~

    我以前間學校嘅美心,
    幾好食o架.
    元朗果間都唔錯,
    點知今次去屯門果間,
    就衰咗…
    hahaha~~

    C

  5. 係,大學飯堂多美心,但唔係間間啲食物好食噃!

    係呀,
    canteen多數都好難食,
    我學校都有難食canteen o架,
    所以好好彩,
    間美心都ok咋~~

    p.s. 妳好似有d疲憊喎, 係忙定係有嘢諗?

    C

  6. 好細心呀吓!學期尾,改功課改到天昏地暗,家無空枱,啲功課周處係,一句到尾 — 辛苦死!

    喲?
    唔係一早放哂暑假喇咩?
    係咪改project呀?
    哈哈~~
    諗起我以前d功課…
    我估都係睇到d lecturers傻呀~~

    C

  7. 我教延續教育,沒有暑假的!死期就有……

    [延續教育] 係咁解o架咩? 😕
    咁而家死期過咗未呀?

    C

  8. 延續教育,咪係大學果啲夜校課程囉,果啲有好多學生既軀殼坐喺課室,但係靈魂返咗屋企果啲課程呀!

    啊~~
    即係我早幾年做緊嘅嘢…

    [軀殼坐喺課室] – 係我哋嘅夢想
    [靈魂返咗屋企] – 係我哋嘅使命呀~~
    睇開D啦… 老師.
    😛

    C

  9. 好開嘞,再開啲,對眼就好似金魚咁係兩邊嘞!

    真係抵錫嘞, 呢位老師.
    heehee~~

    做Mo仔都幾好吖…
    b哥鍾意呀~~ 😛

    C

發表迴響

