我信... 我信?

夜晚睇〔Ugly Betty〕, 講到個女主角諗住幫自己boss, 點知越幫越忙, 之後仲俾boss責罵, 話: 放咗工就唔好再理我咁多. (其實係因為個boss失意於職場, 之前佢哋關係好好嘅.)

跟住女主角又得悉佢嘅同事兼好朋友, 曾經賣友求榮, 出賣過佢...

最後佢返到屋企, 同佢爸爸訴苦, (而佢爸爸當晚亦發生咗一d唔開心嘅事, 因為被騙, 佢嘅居美權又要重新排期處理) 當女主角好失落咁問佢爸爸, 係咪唔應該咁易信任其他人等等嘅問題時, 佢爸爸仍然好溫柔咁同佢講: 唔需要咁諗.

好感動~~

同時亦有d感觸, 而且, 個感覺亦都似曾相識.

大概, 我哋都曾經嘗試過被出賣嘅滋味, 亦都試過吃力而不討好...

有人會選擇放棄對人真誠, 

有人會選擇以牙還牙, 

亦有人仍然堅守自己嘅信念...

你呢?

Posted on 19/07/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 我信架! 其實只要對自己有信心, 又點會動搖丫?!

    good for u!
    挫折好容易令人迷失,
    但有時,
    “堅守"又難以與"頑固"分得清清楚楚,
    之所謂 [甲之良藥, 乙之砒霜],
    大概,
    很難兩全其美吧?!

    C

  2. lee個問題問得好~~
    其實我都唔知呀~~我覺得我都幾容易受人影響~~
    宜家就慢慢改緊~~信自己多d~~hehe

    haha~~ 開正妳果瓣哩?!

    其實我都唔知 [容易受人影響],
    究竟係好事定係壞事?
    我細個都係好易跟住人哋去睇一件事,
    但就因為我 [容易受人影響],
    所以就被 [影響] 到:
    要有自己獨立思考能力,
    同埋會多角度去睇一件事.

    如果我一直都[堅守]自己嘅性格,
    我而家就未必會係 [獨立思考人]… 咕喎?!

    C

  3. 哈哈~~又唔係開正我果瓣~~hehe

    不過有時真係好難0架~~有時反而叫自己唔好問人太多意見~~…..聽得多心就會亂~~

    不過呢我lee d死人性格~~我估真係要好長既時間先得呀~~~~hehe~~

    😛

    聽多d都無壞,
    不過做人又真係[知少d開心d]嘅…
    總之唔好做[賣驢子的父子]就好.

    C

  4. HAHA..其實我覺得受唔受人影響,會同自己既性格同環境有關架..

    對我黎講,我係唔易受人影響囉..可能同我細個遇到既事有關啦:)

    都係嘅…
    環境/遭遇又可以影響性格,
    妳細個時發生嘅事,
    影響到妳會有自己一套思想,
    可能如果無果d事發生過,
    妳又未必有而家嘅智慧o架.

    C

發表迴響

