鍾意聽歌嗎?

唔知大家有冇留意到, 喺呢個blog嘅右下角, 多咗個藍色磚呢?

呢個Sonific SongSpot, 係可以俾人Online聽一d非主流樂手嘅作品o架, 而且仲可以擺喺網頁度用, 就好似WordPress咁, 就有支援呢個程式嘞.

我而家揀咗首〔Amazing Grace〕嘅Jazz版(嘻嘻~~ 因為我鍾意聽 Jazz呀~~), 我仲搵咗好幾首其他類型嘅歌, 都係好好聽o架, 等我每隔一段時間, 就換過首新歌俾大家聽啦~~

Posted on 16/07/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 多謝你, 我會去聽架喇… 但係一定要喺屋企先至聽得囉…

    希望妳聽完都會鍾意啦~~

    C

  2. 哈哈~~我都係~~要返home先聽到啦~~~

    OK~~
    咁返到去先慢慢聽啦.

    C

  3. 花,
    我都鍾意聽amazing grace呀!!! 不過未聽過jazz ver呀..要返屋企聽下先~

    其實呢d咁經典嘅歌曲,
    都一定會有好多唔同versions.

    Amazing grace我都聽過唔少jazz版,
    而呢首又真係俾到我新鮮感,
    所以就介紹俾大家.

    C

發表迴響

