脆卜卜

曾經, 有一段日子, 我叫自己做〔零食界鉅子〕. 😎

因為但凡有新零食上市, 我都會第一時間第一身試食.

不過, 自從我退位讓賢之後, 就開始食黎食去都係果幾樣, 連帶個人都開始黯然失色...

終於, 前一排俾我見到得賣呢隻蝦片, 又因為實在懷念童星點心麵, 所以諗都唔諗, 就買番屋企嘞.11.jpg

我初初都諗住佢係蝦片黎, 但其實係蝦餅先至啱呀! 有d喜出望外~~

蝦餅脆得黎好好味~~ 不過雖然話係〔淡鹽味〕, 我食完一包之後, 手指都黏住唔少鹽粒o架.

同埋, 份量少咗d囉. 😐

Posted on 14/07/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 如果我唔係成日好容易出粒粒,我估我都一定會盡情食,可惜我….唔得~~

    不過睇你張相好似都幾吸引下喎~~等我叫大少買一袋之後食一片先~~HEHEHEHEHHEEHEHEHEHE

    食一片?
    我驚妳都係會忍唔住…
    haha~~ 都係叫伯母煲定涼茶先試啦~~

    C

  2. 我唔鍾意食零食,但係果塊蝦餅比你映得好似好好味,唔食唔得咁,前鉅子即係前鉅子!

    嘩哈哈~~~
    真o架, d蝦餅真係好好味o架!

    C

  3. 講起蝦餅,以前都食過呀,好多年前既事lu..都幾好味架..
    你呢隻係邊度買架??

    妳講[四洲蝦餅]?
    不過好多時d蝦餅未開都已經淋淋地,
    呢隻就好脆.

    我見大間嘅百佳同惠康都有o架.

    C

  4. 我好少食呢啲野, 老公就鍾意食…

    咁妳就要介紹俾佢食嘞,
    人哋好老婆.
    XDXDXD

    佢仲有[雞片]tim o架~~

    C

  5. 我都好鍾意食snacks, 但係因為出瘡的關係, 家陣係立入禁止呀! 慘慘~~~

    哎唷… 好慘啊…
    咁等我食多d,
    同妳補數啦…
    XDXDXD

    C

發表迴響

