海南雞

元朗確實係一個美食集中之地, 由初初分到好散嘅街頭巷尾, 到教育路連綿不斷嘅食肆, 開到又新街呢個不夜天, 到而家, 連西菁街都開咗好多新食店, 想要天天新款, 都應該無難度.

今晚, 陰錯陽差下, 去咗〔元朗鄉村小廚〕食飯, 一間標榜d雞係〔勝利小廚〕黎嘅食店, 其實都開咗一段日子o架喇, 見到都仲有幾多人去食, 我估都應該唔錯嘅.

我叫咗個泰式海南雞飯, 男友因為唔肚餓, 所以就要個肉碎湯濛就夠.

個肉碎湯濛捧到黎... 咦? 白濛濛咁嘅?

原本濛粉同肉碎都已經係白濛濛, 湯底又呈現半透明嘅白, 連配菜都係一舊白蘿蔔同銀芽! 唔... 清清地, 都唔錯嘅. 😛

碗濛粉好多肉碎喎~~ 我湊埋d睇吓... 哎吔! 有一大半都係肥油黎嘅?! 做肉餅就話要剁d肥油啫, 肉碎唔駛吓嘩... 😕

花門: 噯唷~~ 點食呀?

男友: 唓! 就咁食囉, 唔通學妳咁逐粒挑番出黎呀?

(喂~~ 細路, 唔好咁inch好喎, 你慌我唔會真係〔逐粒挑番出黎呀〕?!!)

哼~~ 

我個泰式海南雞飯都黎喇, 試吓味先~~

d雞真係好滑, 又有雞味, 仲去埋骨tim.

個油飯又係好好味, 不過d飯係好乾身咕喎, 一d都唔油膩o架. 

而個醬呢... 就唔係好得嘞, 得個泰式酸辣醬同唔杰嘅鼓油, 好彩個雞飯好味, 唔點醬都ok嘅.

不過個份量就少咗d, 我唔算好餓都清得哂碟飯, 男仔食嘅話就應該唔夠飽呀.

之後, 我哋仲去咗〔泛后甜品〕食芒果西米撈, 大大碗, 好好味~~ 

(〔B仔〕果d越黎越唔掂, 我已經好少去lu.)

好滿足呀~~ haha~~ 😆

Posted on 14/07/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. haha..碟雞飯幾好味咁喎^^
    不過個肉碎湯曚好似幾油膩咁喎>.<

    真係好好味o架~~

    其實除咗d肥豬肉粒之外,
    成碗粉都好清嘅…

    C

  2. 元朗對我嚟講真係太遠喇…

    妳… 唔係久唔久都入屯門竹戰嘅咩?
    😛

    C

  3. 最近勝利小廚差左好多..可能真係師傅走左攪到d野唔掂啦~
    不過唔掂還唔掂, 日日夜夜依舊好多人排隊等食!

    咁有好多人慕名而去食嘛,
    妳都話妳果頭少食肆呢.
    我夠唔明[X氣]壽司咁難食,
    都有好多人晚晚排長龍o架?!

    p.s. 妳好耐無黎喇, 原來真係要講食, 先引到妳出山…

    C

  4. 衰野, 真係好久唔久架咋…

    哈哈~~~
    知喇, 知喇…
    :mrgreen:

    C

  5. 雞王你又係食雞飯呀~~呵呵~~

    元朗真係好遠呀~~我宜家大把年紀,都好似未去過5次呀~~不過我都知裡面有好多好野食呀~~hehe

    😳
    我尋晚真係又食鹹雞飯咋… 嘻嘻~~

    其實有咗西隧同西鐵之後,
    出入元朗都好快捷方便o架喇.
    搵日同大少一齊入黎行一轉囉~~

    C

發表迴響

