冬瓜

雖然細個時, 每逢一d大日子, 花門家族都會到酒樓筳開幾席, 大大小小一齊食個飯, 不過講到食冬瓜盎, 記憶所及, 好似都唔係食過好多次.

以前嘅冬瓜盅, 好大隻, 雕花雕得好靚, 單係望住都已經好吸引, 飲一啖湯... 嘩~~ 好味到不得了~~

可惜花門家族太大喇(對我黎講), 無論我幾鍾意食都好, 都只可以一碗起, 兩碗就收手. (唔收都唔得啦, 瓜肉都刮清哂咯...)

而家大家庭買少見少lu, 當連大酒樓都開始推出迷你冬瓜盅時, d連鎖食肆咪又玩〔自閉〕式〔一人一盅〕囉... (唉~ 都好過一人一鍋打邊爐嘅...)

等到今晚花門男友又得閒同我食晚飯, 又碰啱佢心情唔差, 肯紓尊降貴同我去100分食店, yeah~~ 冬瓜仔, 我黎喇~~

男友個餐等咗好耐先有, 我個餐又未有得攞, 百無聊賴, 就同佢個餐拍張遺照先啦...

picture115.jpg

我哋食食吓飯, 聽到廚房嗌:冬瓜盅外賣!

Haha~~ 我好想睇吓點樣外賣到呀!

picture116.jpg

 不過, 因為呢個外賣餐等好耐嘅關係, 我哋最後都係走漏眼, 睇唔到...

 

Posted on 13/07/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 喂~~咁即係100分果個冬瓜仔得唔得先~~

    我都係冬瓜盎怪0黎0架~~不過我成日都覺得宜家果D已經無之前果D咁好食啦~~~

    我覺得都ok啦,
    個盅無咩味精,
    清清地, 好啱我.
    不過呢d就間間舖唔同嘅.

    C

  2. 介紹100分既冬瓜盅?咁靚心果個幾時介紹?

    靚心果個… 麗達小姐之前介紹過lu:
    http://hk.myblog.yahoo.com/rita-cheng/article?mid=1170&fid=14

    我覺得靚心個重點擺喺個[日本]冬瓜度,
    硬係覺得怪怪地咁,
    冬瓜盅係國粹黎家嘛~~
    😛

    C

  3. 好唔好味呀???

    我覺得ok o架,
    不過個餸就唔熱,
    令到個好香好滑嘅布包豆腐都食唔出好滋味囉…

    C

  4. Haha..我都好少會食冬瓜盅..
    下次有機會試下先^^

    如果妳同伯母都細食,
    一個餐share都食得哂o架~

    C

  5. 吓!好愛國呀吓!

    HAHAHA~~
    唔關事啦…

    牛肉就食日本啫,
    就算土產冬瓜都已經好爽好清甜啦,
    仲要佢識飛咩?!

    C

  6. 我食過美心咋, 都想試吓大家樂…

    妳去大家樂會方便過我去美心o架!

    C

發表迴響

