情人夢

《交響情人夢》巴黎成真 萬人聯署要求開拍續集 (明報) 07月 12日 星期四 05:05AM

【明報專訊】無翡翠台將於8月12日播出日劇《交響情人夢》,去年10月在日本首播時叫好叫座,屢獲電視雜誌如TV Navi選為2006年最佳劇集,兩位主角:飾演「野田妹」的上野樹里    及「千秋王子」玉木宏 更因此人氣急升。

 

該劇播畢至今,官方網站收到逾萬名觀眾留言,要求拍攝續集,富士電視台前日宣布開拍兩集特別版,原班人馬遠赴巴黎取景,延續同名漫畫的「情人夢」。

去年日本富士台播出以音樂大學為背景的青春喜劇《交響情人夢》,結果大受歡迎,收視平均達18.85%,更掀起年輕人聽古典音樂的熱潮。雖然該劇已結束半年,但劇集網站的瀏覽次數仍然高企,證明深入民心,前日電視台宣布開拍特別版的消息一出,觀眾紛紛表示興奮期待。

一連兩集的特別版將會承接同名漫畫內容,講述男女主角遠赴巴黎進修音樂,野田妹的宿舍住了來自世界各地的藝術系學生,換句話說有不少新角色加入。

監製說:「野田妹的變態行為,到了外國將會變本加厲,即是更加搞笑,但亦不乏感人場面」。新劇將於明年初播出。

上野樹里表示,新劇到巴黎取景,相信會有一番新感覺,玉木宏也說很期待:「今次要面對更多新挑戰,包括到巴黎生活及講法文等,但我會盡全力演好千秋這個角色。」據報兩位主角將會在秋天遠赴法國    ,預計拍攝3星期。

實在太好喇~~

呢套劇真係好好睇, 之前喺youtube仲未睇完, 就已經被斬哂, 所以我一直都等緊電視台買黎播.

可惜吖, 最後唔係〔華娛〕播, 又唔係〔美亞〕播, 俾無記播... 咪會剪到支離破碎囉?!

Posted on 12/07/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 好期待呀吓!我有朋友xt睇咗,話好好睇,但係我要以身作則,當然唔會xt喇,家陣有得睇嘞!

    我都係唔xt o架,
    不過就會上youtube囉… 😳

    如果係[美亞]做就最好喇,
    因為佢哋唔會亂咁cut走d鏡頭,
    而且仲唔會有廣告tim呀.

    C

  2. 嘩..驟咁聽落去,真係好似幾好睇咁喎..
    話時話,以亞洲既劇集黎講(台灣,日本,韓國,香港),我又真係幾鍾意睇日劇喎,題材又夠新鮮,演員又演得好:)

    所以,我一直都幾鍾意睇日劇架,haha~

    我都鍾意佢哋製作認真,
    連d唔起眼嘅細節都會做得好好.

    呢套劇真係好好睇o架!
    因為d角色好攪笑,
    就算唔鍾意聽古典音樂,
    都唔會覺得悶,
    有一場表演仲好有娛樂性tim.
    ^o^

    C

發表迴響

