Mcdull

今日上堂, 終於被抽中做presentation, 因為我讀緊呢個course, 每人都有一次機會要突擊做present, 要計分o架! 所以一日未做, 臨上堂就會好大壓力o架!

吁~~ 而家總算了咗件心事, 上完堂, 成個人輕鬆哂~~

於是, 放學就去商場閒逛...

望見溜冰場有個粉紅色身影, 初初仲以為係兔仔之類嘅卡通人物, 本來就對粉紅色物體無乜興趣, 不過又有少少8掛, 想睇吓佢咩樣, 點知等到佢轉到黎我呢邊時...

哈哈~~ 原來係麥兜呀!

picture114.jpg

(定係麥嘜呢? 我都唔係好識分tim... )

:mrgreen:

不過, 我見佢轉咗一個圈, 就夠鐘休息lu, 唯有下次上堂至再見多佢幾面啦~~

Posted on 07/07/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 好cute呀..係麥兜黎架..
    麥兜既眼睛有一撻野架,而麥嘜就無..

    哦~~ 原來係咁~~

    我就係記唔到有撻嘢果個係邊個囉…
    呵呵~~
    菇時果幾個就識分.

    C

  2. 哈哈~~~farfar~~~我都係唔識分0架~~~~呵呵~~~

    哈哈~~ 妳同我一樣~~

    C

  3. 噢!高咗咁多既小豬,好奇怪呀,個樣!喺邊恕呀?太古城嗎?

    咪咁啦…
    呢d粗重嘢,
    唔通搵小朋友扮咩?
    將就吓啦…
    XDXDXD

    無錯,
    就係太古城喇.

    p.s. 我仲諗住等妳教我, 遇到 “混亂+混亂" 咁嘅情況時, 應該點做tim. 點知妳skip咗… 😦

    C

  4. 我都唔識點少麥兜同麥嘜架…

    哈哈哈~~
    妳… 打咗個好令人誤會嘅字喎…

    原來咁多人都唔識分,
    真係多得Joey教我哋咋~~
    😮

    C

  5. 麥兜同麥o麥係表兄弟黎架. 麥兜大d, 但係蠢d; 麥o麥細d, 但係就懶醒.

    麥兜同麥o麥係我至愛黎架.

    乜唔係堂兄弟咩?

    哈哈~~
    呢d都知知地o架,
    只係分唔清佢哋個嘜頭囉.
    呵呵呵~~

    C

  6. 哎呀, 我又打錯字喇… 好攪笑…

    哈哈哈~~
    係呀~~
    我諗妳無理由會喺我呢個咁純真可愛嘅post度,
    講d咁嘅嘢家嘛…

    C

發表迴響

