If I’m not a plastic bag

果真能令一眾她與他如痴地着迷...

http://news.sina.com.hk/cgi-bin/news/show_news.cgi?ct=headlines&type=headlines&date=2007-07-06&id=2414095

http://news.sina.com.hk/cgi-bin/news/show_news.cgi?ct=china&type=china&date=2007-07-06&id=2414414

經歷港/台兩地有型之仕, 獨特而激昂的朝拜洗禮過後, 這個〔不是膠袋〕的東東, 未知那一眾她與他... 會選擇用, 抑或收藏呢?

假若我有幸親眼望見這個〔不是膠袋〕的東東, 

我...

保證...

我一定會想起: 

(不惜光陰地)排隊 /(不問理由地)呼號 /(不由分說地)哄搶 /(莫名其妙地)憤怒 /(人爭我奪地)抬價...

我...

肯定...

我會笑.

不過,

我大概/應該/仍然/可以保持一點點儀態,

所以, 我同時承諾...

我當竭盡所能, 絕不喜形於色... 

just because of a non-plastic bag.

無論如何, 一眾物主, 都只是花費$120而已.

但若然是付出數倍甚至更高代價者, 即不求出面, 但求有這個〔不是膠袋〕的東東...

喔噢...

Posted on 06/07/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 1 則迴響.

  1. 真係一個笑話…
    如果我有"幸"得到, 都唔知用唔用好?!

    咪係…
    就算真係轉手就賺1X個開,
    又如何?
    真係咁等$$用?

    C

發表迴響

