71假期

成個假期, 唔出去行吓玩吓, 好似好對唔住自己...

不過正日去過海玩, 又好怕災難性地好痛苦先返到屋企...

上官網發現有回歸節目一覽表, 咦? 2號荃灣有巡遊喎? 無咁大型就無咁多人啦~~ 咁啱男友果日又得閒, 就一於2號先去玩啦.

意外地, 天氣仲好好tim呀! 有太陽又大風~~

我哋去到球場, 問明咗警察哥哥個巡遊路線之後, 仲可以行過去大會堂睇個書畫展先.

個大會遲咗好多先開始, d隊伍都等到曬乾咸魚咁... 

8掛吓影吓相先~~

[rockyou id=75650771&w=480&h=360]

Posted on 02/07/2007, in 花門私攝, 食住黎睇. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 喂~~~喂~~我女同事果日都有行0架~~佢好似係話表演太極果D呀~~~~~

    太極?
    我淨係見到有隊太極會,
    不過d平均年齡都幾高…
    可能因為咁,
    喺我所見嘅路程範圍,
    佢哋只係就咁行過咋,
    連揮手都無…

    唔好話係我講呀!
    XDXDXD

    C

  2. 相呢???

    咦? 咪有相囉?
    係咪妳公司block咗呢?

    http://www.rockyou.com/show_my_gallery.php?instanceid=75650771

    C

  3. 71 假期….七十一呀? 定7-11 呀? 有71 日假期??

    妳…
    做嘢做到懵咗麼?
    咪攪攪陣喎.
    ^o^

    C

  4. 哈哈~~係咩~~hehe~~~~
    我女同事都問我….."做咩唔0黎睇我呀"~~~~~~~hehe~~
    喂~~~喂~~~圖中見到有個女仔相~~唔知係唔係你呢(8卦一問咋)

    我估佢哋諗住臨行出球場之前,
    上咗台表演就係啦,
    所以行出去巡遊咪…

    哈哈~~
    我又點會咁易出鏡呀?
    揸緊機喎…

    C

  5. Hehe, 睇到喇… 等我睇埋跟住嗰啲先…

    Yeah~~
    請慢慢睇啦~~

    C

發表迴響

